ליבנר – רוכב רחוק: ממקסיקו לטור דה תרום

ב-18 במרץ ניב ליבנר אמור לזנק לוואלטה מקסיקו, אבל אין לו שום כוונה לפספס את אירוע התרמה של מרכז איל"ן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ב-18 במרץ ניב ליבנר אמור לזנק לוואלטה מקסיקו, אבל אין לו שום כוונה לפספס את אירוע התרמה של מרכז איל"ן

מאת:ניב ליבנר


לקראת עונת 2012 הגעתי לאיטליה, עם גל הקור, בתחילת פברואר. מאז אני חושב שהגל מנסה לראות אם הוא יוכל להתיש אותי, אבל אני כבר רואה סימני היחלשות על פניו – הוא לא יחזיק עוד הרבה. אני אוהב את המשחקים האלה. את שבוע ההתאקלמות שלי כאן השלמתי עם קצת יותר מ-800 ק"מ בתנאי מזג אוויר משתנים: בין 5 מעלות מעל האפס בימים החמים, ל-5.5 מתחת לאפס, לפי הגארמין שלי.


לוח המרוצים שתוכנן לי ספג טלטלה עזה כשבוטל הג'ירו ד'סרדיניה, מרוץ של חמישה ימים שהיה אמור להתקיים לקראת סוף החודש. הג'ירו בוטל בגלל מחסור בנותני חסות, בעיה הולכת וגוברת בשנים האחרונות. עדות נוספת לכך קיבלתי כשפורסם שהמארגן של הג'ירו דל פריולי, שהיה אמור לצאת לדרך ב-1 למרץ (וגם בו הייתי אמור להשתתף), נעצר בחשד שניסה לפתות ספונסרים פוטנציאלים לתמוך במרוץ שלו בתמורה לבילוי בחברת נערות ליווי, ככה שאתם בטח מבינים שעוד מרוץ בוטל לי.

זה משאיר אותי עם ה-Trofeo Laigueglia ביום שבת הקרוב. במרוץ, שבו עשיתי את טבילת האש שלי בפלוטון המקצועני לפני שנה, צפויות להשתתף שבע-שמונה קבוצות מהדרג הבכיר, שמונה קבוצות מהדרג השני, וחמש קבוצות קונטיננטל. לפני שנה ניצח במרוץ דאנילה פיאטרפולי מלמפרה. המרוץ מאוד מגוון, כולל מספר עליות, ובדרך כלל נגמר בספרינט של כ-40 רוכבים (מתוך 180 מזנקים).

לאחר Laigueglia אמשיך או למחנה אימונים או לשני מרוצים נוספים בשוויץ, וב-18 למרץ אני אמור לזנק לוואלטה מקסיקו, שיימשך עד ה-25 בחודש. הוואלטה מקסיקו, למרות שהוא מוגדר כ-2.2 כמו רוב המרוצים בסבב האמריקאי, הוא מרוץ חשוב מאוד עבור הקבוצה שלי, מכיוון ששניים מהרוכבים המובילים בקבוצה הם מקסיקנים. ממקסיקו אני אחזור לישראל, על מנת לקחת חלק בפעם השנייה, בטור דה תרום, שיתקיים בין 26-29 במרץ. למרות (או שבעצם בגלל) שהטור דה תרום הוא שונה וייחודי בקרב אירועי האופניים שאני מכיר, זה אירוע שאני לא מרשה לעצמי לפספס. 

הטור דה תרום הוא אירוע התרמה של מרכז איל"ן, שמארגן פעילויות ספורטיביות לספורטאים נכים מענפים רבים. ספורטאי המרכז מייצגים את כולנו בתחרויות בינלאומיות, וכבר זכו בגביעים ובפרסים גדולים. במרוץ, שהוא מסע גיוס תרומות עבור המרכז, משתתפים גם חלק נכבד מספורטאי המרכז, מה שהופך אותו לחוויה רגשית יוצאת דופן שמספקת לי השראה בכל אימון.

מעבר לפן הספורטיבי, הפעילות של המרכז תורמת לשיפור איכות החיים, הדימוי העצמי ושילובם של הספורטאים בחברה. 99% מתקציב המרכז מגיע מתרומות, ומשמש למימון הפעילות השוטפת, רכישת ציוד חדש לספורטאים וכו'. אתם מוזמנים לקרוא את הפוסט שכתבתי בסיום המסע הקודם. פרטים נוספים על הטור והמרכז ניתן למצוא כאן.


  ליבנר בטור דה תרום 2011 – בתמונת צד ימין למעלה על קו הסיום של אליפות ישאל 2011

15.2.2012

כל הפרטים על טור דה תרום 2012 –כאן

כתבות על טור דה תרום:

הזמנה למסע אופניים שלא תשכחו לעולם

דרושים רוכבים עם כושר מעולה (…בלב)


 ניב ליבנר– אלוף ישראל במרוץ אופני כביש, רוכב שנה ראשונה כמקצוען בקבוצת אמורה א וויטה האיטלקית מהדרג השלישי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג