ליאב רוזנברג – יום הולדת 27

היום יש לי יומהולדת 27 וכנראה שגיל 27 זה גיל ההתבגרות האמיתי כי פתאום יש פרספקטיבה שונה לגבי החיים - מילד שרגיל לקבל מתנות התחלתי להיות זה שנותן מתנות לחברים, לסביבה הקרובה ובעיקר לעצמי.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היום יש לי יומהולדת 27 וכנראה שגיל 27 זה גיל ההתבגרות האמיתי כי פתאום יש פרספקטיבה שונה לגבי החיים – מילד שרגיל לקבל מתנות התחלתי להיות זה שנותן מתנות לחברים, לסביבה הקרובה ובעיקר לעצמי.

מאת:ליאב רוזנברג


אז לכבוד זה שהיום הוא יום מיוחד מאוד עבורי, רציתי לשתף אתכם במעין 'עשרת הדיברות' של הריצה שלפחות לי, מאפשרים להמשיך במסע. אני בטוח שכל אחד ימצא לפחות דבר אחד אותו הוא יוכל לאמץ.

1. כל בוקר לחייך לאדם שבמראה – לפתוח בוקר בחיוך זה לא סתם קלישאה! זה משנה את היום, מכניס אנרגיה חיובית לגוף ומוציא את כל העייפות לפני אימון או עבודה ובמיוחד לפני ריצה, אם אתם מאלה שרצים מוקדם בבוקר.
2. מוזיקה – לא סתם צביקה פיק שר "מוזיקה ללב היא חודרת", תשקיעו ב"פלייליסט" שמתנגן אצלכם באוזניים (אם אתם רצים עם נגן). לפעמים ההבדל בין שיר רע לשיר טוב יכול להשפיע על כל הריצה.
3. הציבו יעדים – יעדי ריצה זה דבר חשוב. קחו מסגרת זמן שבה נראה לכם שתתמידו ותציבו מטרה של שיפור זמנים או מרחק, כך המחויבות להמשיך לרוץ לא תיעלם עם הזמן והמטרה תמיד תהיה מול העיניים גם כשקשה וכואב.
4. תקראו, תעמיקו ותלמדו על עולם הריצה ועולם הספורט בכלל, דבר זה משפר את הזיקה לריצה (לפחות אצלי) והתעניינות יוצרת ממד חדש של חשיבה תוך כדי הריצה.
5. תשקיעו בציוד איכותי – אנו, כיצורים המהלכים על 2 רגליים ואשר סוחבים את משקל גופנו ברוב שעות היום, ובמיוחד בעת פעילות גופנית, צריכים להשקיע בנעליים שאנו בוחרים לרוץ איתן וגם בביגוד איתו אנו רצים (וזה גם נחמד "לדפוק" הופעה לכל אלה בפארק הרואים אותך רץ).
6. גיוון מסלולים – לא משנה היכן וכמה אתם רצים, השתדלו לגוון את המסלולי ריצה שלכם ככל שאפשר, כך אני למשל נמנע מהאויב הגדול שלי שהוא השעמום והחד-גוניות שבריצה. עצם זה שכל הזמן יש לי מסלולים חדשים ודברים חדשים לראות בדרך, שומר אותי עם ערני ומוסיף לי כיף, כאילו שמדובר בריצה הראשונה.
7. השתתפו במרוצים – גם אני חשבתי פעם שאין קשר ביני לבין אלו שהולכים לתחרויות ריצה או תחרויות ספורט בכלל… גם אני הסתכלתי עליהם כחבורה של חולים לדבר…. ומה אני אגיד, טעיתי. מדובר בקהילה חמה שאוהבת את תחום הריצה ועושה רבות למענו בארץ. ההשתתפות במרוצים מעניקה ממד תחרותי, שלפחות עבורי, נדרש השומר על מסגרת אימונים בזמנים שגם לא כל כך בא להתאמן. אז גם אם הרעיון לקום בשעה 5 בבוקר כדי להגיע למרוץ ב6 לא נראה הכי מושך בעולם, תנסו. אני ניסיתי והופתעתי ומהפעם הראשונה פשוט התאהבתי.


הלפני והאחרי של ליאב רוזנברג


8. תזונה נכונה – שמרו על התזונה גם כדי להאריך את אורך החיים שלכם וגם כדי להרגיש בריאים יותר ולתמוך בתהליך ריצה טוב יותר. התזונה משפיעה באופן ישיר על איכות הריצה ותזונה נבונה מובילה לחיים טובים.
9. תרוצו, לא משנה לאן – אם אתם אוהבים ריצה פשוט תרוצו לא משנה לאן, לא משנה עם מי, לא משנה איפה ולא משנה מתי. עצם החוויה הכי גדולה בריצה עבורי היא שריצה אפשרית בכל תנאי והיא הענף בעל הכי מעט תירוצים כמו ה-'לא יכול' המפורסם. ריצה אפשרית לכולנו במידה זו או אחרת והיא הדבר הכי משחרר שגילתי השנה.
10. היו מאושרים – בכל מה שאתם עושים תנו לאושר ולכיף להדריך אתכם, גם אם הסביבה לא תומכת, גם אם קשה וגם אם לפעמים רע. כל עוד נהנים ממה שעושים ממשיכים לעשות אותו, אז היו מאושרים והדרך להתמדה כבר סלולה.

הדבר האחרון שאני רוצה להגיד לכם הוא שאני מאחל שתמצאו ותעניקו אהבה כי החיים ללא אהבה הם אפורים ומשעממים. העניקו אהבה למשפחה, לחברים טובים, לבן/בת הזוג ואל תשכחו גם לעצמכם. תמיד יש מי שזקוק לה באותה מידה שאנו זקוקים לה. זו המתנה שאני מעוניין להעניק לעצמי השנה לכבוד יום ההולדת שלי.

שיהיה לכולם המשך יום מקסים וכמו תמיד אשמח לקבל פניות הצעות והערות למייל


ליאב רוזנברגליאב רוזנברג- בן
27 מתוגרר בתל אביב ולומד תקשורת שנה ראשונה יש לי 2 אחים מורן הגדול
הבכור וטל הקטן שאיתו השתתפתי בתוכנית, סהכ הימים שבילתי בחווה הם 101 יום
שהיו נקודת מפנה משמעותית מאוד בחיים שלי  התחביבים שלי חוץ מספורט הם גם
מוזיקה וקריאה בספורט אוהב בעיקר ריצה וכדורגל

ליאב רוזנברג, ריצה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג