לונה צ'מטאי סלפטר סיימה רביעית במרתון פרנקפורט

הרצה הישראלית פתחה מצוין וברוב חלקי המרתון נדמה היה שהיא בדרך לשבור את שיאה הישראלי, אבל בקילומטרים האחרונים היא הורידה משמעותית את הקצב וירדה למקום הרביעי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חודש אחרי שפרשה במהלך ריצת המרתון באליפות העולם באתלטיקה בדוחא, לונה צ'מטאי סלפטר השתתפה היום (ראשון) במרתון פרנקפורט בגרמניה, אליו היא הגיעה כמתחרה הבכירה מבחינת השיא האישי שלה. בסופו של דבר היא סיימה בו במקום הרביעי בין הנשים בזמן של 2:23:11 שע'.

נחלשה מאוד בקילומטרים האחרונים. לונה צ'מטאי סלפטר | צילום: צלמי שוונג

קצת אחרי הזינוק, צ'מטאי סלפטר התבססה במקום השני בין הנשים, כשהמוליכה הקנייתית ואלרי אייביי פתחה בקצב מסחרר של שיא עולם. בהמשך אייביי הורידה את הקצב וניצחה בזמן של 2:19:10 שעות. ברוב חלקי המרתון הזמן החזוי של לונה צ'מטאי היה מהיר יותר, כלומר היא רצה בקצב של כשעתיים ו-18 דקות במטרה לנפץ את שיאה הישראלי שעומד על 2:19:45 שע'.

בסופו של דבר גם צ'מטאי סלפטר נחלשה והורידה קצב משמעותית החל מהקילומטר ה-35, כשבסופו של דבר היא סיימה במקום הרביעי בזמן שהיה רחוק בהרבה מזמן המטרה שלה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג