לונדון מחכה לה: עמית עברי השיגה כרטיס לאולימפיאדה

קבעה קריטריון ב-100 מטרים פרפר. עברי: "חלום שהתגשם". קאופמן: "עשתה דברים גדולים ביומיים האחרונים". לוסטיג: "עשתה החלטה לא קלה אך מקצועית ואמיצה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

קבעה קריטריון ב-100 מטרים פרפר. עברי: "חלום שהתגשם". קאופמן: "עשתה דברים גדולים ביומיים האחרונים". לוסטיג: "עשתה החלטה לא קלה אך מקצועית ואמיצה"

מאת:מערכת שוונג


עמית עברי באולימפיאדת לונדון 2012. זו הבשורה שיצאה הבוקר במוקדמות אליפות אירופה ה-31, הנערכת בדברצן, הונגריה. ההכנות הגדולות והמאמץ שהשקיעה שחיינית זו השתלם ובגדול.בשחייה יוצאת מהכלל היא קבעה במשחה 100 מ' פרפר 58.64 שניות, 6 מאיות השניה מהר יותר מקריטריון A, הקריטריון המחמיר למשחקים האולימפיים. זו כמובן תוצאת השנה שלה במשחה זה. אגב, השיא הישראלי 58.21 שניות, המוחזק על-ידה, נקבע באליפות המדינה ב-2009, אבל היה עם החליפות המהירות. עברי העפילה לחצי-הגמר עם התוצאה השלישית בטיבה ואותתה לכל כי היא חזק בתמונת המדליות. בכך הצטרפה עברי לגל נבו, יעקב טומרקין והשחייניות האומנותיות אנסטסיה גלושקוב ואינה יופה שהבטיחו מקומן במשחקים האולימפיים. נמרוד שפירא בר-אור שקבע את הקריטריון הישראלי יצטרך להמתין לרשימת 900 השחיינים שתפרסם הפינ"א. גם אמרי גניאל יצטרף, כמעט בוודאות, למשלחת האולימפית במסגרת אחד משלושת הספורטאים הצעירים המבטיחים של ישראל. המשלחת הישראלית מקווה לממש את מלוא הציפיות ולשלב במסגרת השליחים 4X100 מ' מעורב 2 שחיינים נוספים.

עברי סיכמה: "אני מאושרת. עבדתי קשה. אני מודה לכולם על התמיכה הגדולה לה זכיתי. החלום שלי התגשם ואתה אוכל להתכונן למשימה האמיתית לייצג בכבוד את ישראל במשחקים האולימפיים".

המאמן הלאומי ליאוניד קאופמן הדגיש: "עברי עשתה ביומיים האחרונים דברים גדולים. היא הוכיחה כי היא ראויה להיות שחיינית אולימפית בשני מקצועות. 2 שיאים לאומיים, כניסה לגמר והבוקר קביעת הקריטריון המחמיר של הפינ"א למשחקים האולימפיים זו ההוכחה כי עברי שחיינית גדולה. ההחלטה אמש למחוק אותה מגמר 200 מ' מעורב-אישי ולהתרכז ב-100 מ' פרפר הוכיחה עצמה. לפנינו עוד חצי אליפות. הנבחרת תמשיך לצעוד קדימה ואני מאמין כי יהיו עוד הישגים רבים. עד עתה קבענו באליפות 5 קריטריונים אולימפיים. יש לנו עומק ושחייה נהדרת שתביא לישראל עוד הרבה כבוד".

מנהל היחידה לספורט הישגי גילי לוסטיג אמר: "הופעת נבחרת השחייה הישראלית בחצי הראשון של האליפות היתה מעולה. אני מאחל לה כי גם החצי השני יהיה מושלם. שמחנו לצרף את עברי למשלחת האולימפית. ההחלטה אמש היתה לא קלה אבל היתה מקצועית-ספורטיבית אמיצה וראויה. על הספורט הישראלי לסמן את המטרה הגבוהה ולא את הקלה והפשוטה. עברי הוכיחה לכל עם ישראל כי היא קורצה מחומר מיוחד. הספורט ההישגי מברך אותה ומאחל לה הצלחה".

24.5.2012


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג