להישאר רזים בלי דיאטה

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:קליפורניה MBA







כמה שאנחנו מתעסקים בנושא המשקל שלנו!! לפעמים במהלך רכיבה אני יכול לשמוע יותר התעסקות במשקל מאשר ברכיבה עצמה. רובנו מצוידים בשעוני דופק משוכללים, כשנראה שהפונקציה השנייה בשכיחות השימוש שלה היא מד הקלוריות. כן כן, משקל ואופניים הולכים ביחד.





אם לא ריצה אז אופניים כנגד המשקל המיותר




אם רק מזכירים את המילה דיאטה ליד רוב רוכבי ההרים, הם מייד מעלים 2-3 ק"ג. רובנו רוכבים כך שאנחנו אף פעם לא צריכים דיאטה, וזו הדרך שדברים צריכים להתנהל. אז מה עושים כשבכל זאת כמה קילוגרמים עודפים נדבקים אליכם? לא נכנסים לפאניקה. אופני ההרים שלכם הם כלי מעולה לשליטה במשקל, ואם פשוט תפעלו לפי הטיפים הבאים – תוכלו להיות בטוחים שאתם מפיקים את המירב מרכיבת ההרים שלכם גם בנושאי משקל.

לשקול לא רק את ההרים


המשקל העודף יכול להתגנב בלי שתבחינו בו, אז אל תתנו לו לעשות זאת. קנו לכם משקל טוב ועלו עליו מדי יום. אנחנו אוהבים להישקל בבוקר, דבר ראשון לאחר שאנחנו קמים. זה מציג את המשקל הכי נמוך במהלך היום. אל תחליפו את שיגרת המדידות שלכם (למשל, להישקל יום אחד בבוקר ולמחרת בערב). יכול להיות הבדל של 2-3 ק"ג ואתם פשוט תחטפו שוק.

להעריך את הכמות


שמתם לב לגודל הענק של המנות שמגישים היום במסעדות? זה לא מפתיע שהטיפוס הארוך ברכיבה הורג אתכם באחרונה. כשאתם מזמינים מנה במסעדה, בקשו מהמלצר שיביא לכם במקביל, עם המנה שלכם, גם כלי לקחת את השאריות הביתה. ככה תוכלו ישר לחלק את המנה לשניים, תזכו לאכול די והותר ואחר-כך גם ליהנות מארוחה נוספת.





הביאו את עצמכם למקסימום מאמץ. לכו על זה, עד הסוף




מדריך לפני הרכיבה


רוכבים מקצוענים מציעים להפחית משקל על-ידי הימנעות מארוחה לפני רכיבה ארוכה. אנחנו לא ממליצים על השיטה הזו. זה לא כיף, ובסוף אחרי הרכיבה פשוט טורפים מרוב רעב כך שזה מבטל את כל מה שהרווחתם מהרכיבה עצמה.

מדריך לאחר הרכיבה


סיימתם רכיבה ממושכת, סימן שהגיע הזמן לארוחה ממושכת. אתם מביטים בתפריט או לתוך המקרר ומתחילים לחשוב, "אני אוכל את זה ואת זה וגם את אלה". הירגעו ואיכלו את הארוחה שלכם בחלוקה למנות. נכון, אתם מורעבים, אבל התחילו עם מנה אחת של חומוס (למשל) במקום להזמין ישר את כל התפריט, חומוס, צ'יפס, סלט, פיתות, ובקלוואה לקינוח, ואיכלו לאט (הכלל של עשר לעיסות באמת עובד). אם אחרי החומוס אתם עדיין רעבים, הזמינו לכם עוד משהו (למשל, סלט או שיפודים).

סופגניות מלאות קרם ומצופות בשוקולד


לא, אתם לא יכולים לאכול תריסר סופגניות טעימות כאלה ולרדת במשקל, אבל אם זה אחד הדברים שאתם הכי אוהבים לאכול – לא כדאי לוותר עליהן לגמרי. רוכבים שמורידים מהתפריט שלהם את האוכל שהם הכי אוהבים, בדרך-כלל בסוף אוכלים המון דברים אחרים במקום ולא מרגישים מסופקים בשום מצב. גישה טובה יותר היא פשוט לצמצם את כמויות המאכלים האהובים והמשמינים שלכם. תזונאים אומרים שאסור להשתמש באוכל כתגמול, אבל אנחנו לא מסכימים איתם. אם עמדתם במטרות הרכיבה המתוכננות שלכם לשבוע הזה, הרווחתם ביושר את הזכות לאכול את הסופגנייה שלכם לכבוד שבת.

רכבו לאט


הגוף שורף שומן ביעילות יתר כשהוא מצוי ברמת פעילות גבוהה ממצב מנוחה, אך מתחת לרמה האנאירובית. רכיבה ארוכה במהירות קבועה, ללא קטעי מאמץ ממושכים, יעילה מאוד לשריפת שומן. יותר קשה לעשות את זה על אופני הרים, לעומת אופני כביש. בחרו את הרכיבה כך שהגבעות במסלול זורמות (או מסלול בלי גבעות בכלל) ובלי יותר מדי עליות תלולות. שבילים שמקבילים לפסי רכבת נטושים הם לרוב אידיאליים (טוב, נו. בארץ לא תמצאו הרבה כאלה. נסו את הירקון, למשל).





רכיבה ארוכה במהירות קבועה, ללא קטעי מאמץ ממושכים, יעילה מאוד לשריפת שומן





רכבו מהר


בסתירה מוחלטת לנאמר בטיפ השישי, הביאו את עצמכם למקסימום מאמץ. לכו על זה, עד הסוף. למה? מחקרים מראים שמאמצים קשים מובילים לקצב לב מוגבר זמן רב לאחר סיום הרכיבה. המשמעות היא שתשרפו יותר קלוריות במשך היום כולו. אם תנקטו בגישת הרכיבה המהירה, דאגו לעשות זאת בבוקר. רכיבות קשות אחר הצהריים מפריעות לשנת הלילה, מה שסותר את העצה הבאה שלנו.

לכו לישון


מחקרים מדעיים בנושא עלייה במשקל מציעים שחסך בשינה מפרה את האיזון עבור התהליכים המטבוליים של הגוף. זה יכול להרוס את ההגנות הטבעיות שלנו, שעוזרות לנו לשמור על משקל בריא. התיאוריה שלנו, שהיא לגמרי לא מדעית, טוענת שהעלייה במכירות משחקי טלוויזיה וגלישה באינטרנט בשעות הלילה אשמות בבעיות המשקל של רוכבים רבים. כבו את הסוני פלייסטיישן שלכם או את המחשב ולכו לישון שעה מוקדם יותר. הכלל של שמונה שעות שינה נשמע שרירותי, אבל הוא לא. נסו לישון שמונה שעות, ואם רכבתם המון אז אפילו עשר שעות שינה זה לא מוגזם.

מלא לגמרי


כשאתם מכינים כריך, השתמשו בלחם עם דגנים מלאים שעמוס בסיבים, במקום הלחם הלבן הרגיל. לחמים מלאי סיבים תזונתיים ממלאים יותר ולא גורמים לעלייה במשקל. בלחם לבן כמעט ואין סיבים. קראו מה כתוב על התווית. בלחם שבאמת עשוי מדגנים מלאים הרכיב הראשון או השני ברשימת הרכיבים צריך להיות דגן מלא כלשהו.

פשוט תרכבו


השורה התחתונה היא שאם שורפים יותר קלוריות ממה שצורכים, לא עולים במשקל. אתם כבר אוהבים לרכוב, אז תשתמשו בדבר הזה שאתם כל-כך אוהבים כדי למנוע דברים שאתם לא רוצים שיקרו לכם.



מתוך: מגזין
MBA


לעשיית
מנוי
לקבלת גיליון
מתנה




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג