להיות אקטיבית: "המכשיר ששיפר לי את החווייה הספורטיבית"_Restore

מוטיבציה היא דבר חשוב בריצה, אבל בעידן של היום גם לסמארטפון יש תפקיד בשיפור החווייה הספורטיבית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מוטיבציה היא דבר חשוב בריצה, אבל בעידן של היום גם לסמארטפון יש תפקיד בשיפור החווייה הספורטיבית

מאת:נטע בר


כבר כמה שנים שאני שבויה של עולם הספורט. בתחילת הדרך חשבתי שגם אצלי מדובר בעניין אופנתי שיחלוף, אבל לאט לאט נדבקתי גם אני ב"חיידק". התחלתי בריצה קלה בשביל הנשמה עד שהתמכרתי, נשבתי בקסם האנדורפינים והמשכתי לרוץ גם במסגרת תחרויות עממיות. אט אט הצבתי לעצמי בכל פעם יעד חדש ומשם הדרך לענפי ספורט נוספים היתה רק עניין של זמן.


"תמיד חיפשתי דרך לשתף את החוויות שלי בזמן אמת"



היום אני רוכבת בקביעות על אופניים ולפעמים מצליחה לגרור איתי חברים לדווש למרחקים. הרי קל יותר להתמיד לאורך זמן כשיש שותפים לחיידק. הקושי היחיד שלי הוא, שהחברים מתמידים פחות ממני ובטח לא נלהבים כמוני לקום מוקדם ולהתאמן. יש להם תמיד תירוצים מצוינים למה בדיוק היום לא מסתדר להם לרוץ או לרכוב יחד. בגלל זה תמיד חיפשתי דרך לשתף את החוויות שלי בזמן אמת. פשוט כי שיעמם אותי להתאמן לבדי. אז לקחתי איתי את הסמארטפון שלי, הבעיה היא שפחדתי עליו כל כך, שכמעט לא הוצאתי אותו מהכיס וכמעט שלא צילמתי או שיתפתי תוך כדי הפעילות.

שיפור בחוויית הריצה והרכיבה
עד שגיליתי את ה-Samsung GALAXY S4 Active! המכשיר שיפר את חוויית הריצה והרכיבה שלי פלאים. בזכות עמידותו בפני נתזי מים,לחות, חול וזעזועים, והחסינות לאבק ושריטות, אני רצה איתו בחופשיות בכל תנאי השטח. עכשיו כשהחורף בדרך לכאן, היתרונות של המכשיר הזה רק מתעצמים ואני אפילו יכולה לתפעל את המכשיר שלי עם כפפות, בלי שהאצבעות יקפאו בריצת הבוקר, או לצלם תוך כדי רכיבה על האופניים ולקפץ בין שלוליות, בלי לפחד שהסלולרי יינזק או יירטב.


"אני רצה איתו בחופשיות בכל תנאי השטח"


אם אתם מאלה שהמפרט הטכני מעניין (אותי אגב זה פחות מלהיב), אז ודאי חשוב לכם לדעת  שלשותף הספורטיבי שלי יש מסך מגע Full HD בגודל "5.0, מעבד במהירות 1.9 ג'יגה הרץ בעל 4 ליבות, מצלמה קדמית עם חיישן 2 מגה פיקסל וזיכרון פנימי בנפח של GB+2GB (RAM)16 כדי לצלם את כל החוויות וישר לשתף את החברים.

בקיצור, הפתרון המושלם לספורטאים מתחילים וגם שרופים כמוני, המעוניינים במכשיר ידידותי וחזק המתאים לריצה ורכיבה בשטח. המכשיר בעל תקן IP67 ומוגן בפני נתזי מים, אבק ושריטות.

מחיר: 3,095 שקל

 SAMSUNG GALAXY S4 Active

אם אתם מאלה שהמפרט הטכני מעניין (אותי אגב זה פחות מלהיב), אז ודאי חשוב
לכם לדעת  שלשותף הספורטיבי שלי יש מסך מגע Full HD בגודל "5.0, מעבד
במהירות 1.9 ג'יגה הרץ בעל 4 ליבות, מצלמה קדמית עם חיישן 2 מגה פיקסל
וזיכרון פנימי בנפח של GB+2GB (RAM)16 כדי לצלם את כל החוויות וישר לשתף את
החברים.

בקיצור, הפתרון המושלם לספורטאים מתחילים וגם שרופים כמוני, המעוניינים
במכשיר ידידותי וחזק המתאים לריצה ורכיבה בשטח. המכשיר בעל תקן IP67 ומוגן
בפני נתזי מים, אבק ושריטות.

מחיר: 3,095 שקל

כתבת תוכן שיווקי

8.12.2013



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג