לא חושש ממרתון תל-אביב

ראש עיריית טבריה, מר זוהר עובד, אמר בתום מסיבת העיתונאים של מרתון טבריה שבניגוד לשנה שעברה הוא כבר אינו חושש מקיומו של מרתון תל אביב. מרתון טבריה נפתח הערב (יום ד’) בטקס פתיחה חגיגי שכלל את השתתפותם של 120 רצים מ- 27 ארצות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ראש עיריית טבריה, מר זוהר עובד, אמר בתום מסיבת העיתונאים של מרתון טבריה שבניגוד לשנה שעברה הוא כבר אינו חושש מקיומו של מרתון תל אביב. מרתון טבריה נפתח הערב (יום ד') בטקס פתיחה חגיגי שכלל את השתתפותם של 120 רצים מ- 27 ארצות

מאת:מערכת שוונג

העיר המארחת רואה בתחרות המרתון מנוף אדיר לקידומה, "המרתון הופך לפסטיבל שלם של אירועים שונים. מטרתנו היא לחשוף את המרתון לקהלים שונים ולהגדיל את היקף המרתון כדי להרחיב את התיירות…" אמר עובד. זוהר חושש הרבה פחות גם ממרתון תל אביב שמתקיים בשנים האחרונות, "אני חושש היום הרבה פחות ממרתון ת"א, אנחנו מקצועיים יותר." זוהר הדגיש את ההשקעה באירועי המרתון, "אנו הגדלנו את התקציב בלפחות 25% והוא מתקרב למיליון שקל."

 


יו"ר איגוד האתלטיקה שלמה בן-גל התייחס גם הוא לעלייה הניכרת בשנים האחרונות של איכות ההישגים במרתון טבריה וחיזוק היוקרה הבינלאומית שלו.
"העולם מתחיל להבין שהמרתון הזה הוא מרתון איכותי ואני מעריך שכמות המגיעים מחו"ל תגדל". בן-גל גם התייחס לעלייה הדרסטית בכמות המשתתפים, "אנחנו על המפה ומקווה להגיע ל-2000 רצים בשנה הבאה. ההישג שהושג במרתון אשתקד ממקם אותו במקום ה-14 בעולם."

מזכ"ל איגוד האתלטיקה מר ז'ק כהן הדגיש בדבריו את מהות הגידול בהיקף המשתתפים, "למרות שאנשים היו סקפטיים הגענו לכ- 1420 רצים בנוסף ל-65 רוכבים באופני יד וכ- 2000 משתתפים במרוץ ה- 10 קילומטר של אזרחים יחד עם חיילי צה"ל," כהן התייחס כמו כן לאיכות הרצים המובילים "סוללה מכובדת מאוד של רצים. 4 מתוכם עם שיאים אישיים מתחת ל- 2:10 שעות וכשישה נוספים עם שיאים אישיים מחת ל- 2:12 שעות."

מארגן מרתון ניו-יורק אלן שטיינפלד אורח כבוד באירועי המרתון חלק עם המשתתפים את רשמיו לגבי מרתון טבריה והפוטנציאל הטמון בו לאור מעורבותה הרבה של העיר המארחת. "זה פסטיבל של חיים המרתון.חשוב שתהיה עיר שתאמץ אתה טבריה כמו ניו-יורק-מאמצת את העיר ואין דבר טוב יותר שאתה יכול לבקש יותר מעיר מארחת".

אלוף המרתון ב2007 ו2008 וסגן האלוף אשתקד הרץ הקנייתי לאונרד מונצ'רו רואה גם הוא חשיבות  בקביעת תוצאות איכותיות הן ברמה הקבוצתית וגם לתרומה ליוקרת המרתון "נרוץ יחד כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר כקבוצה ולהפוך את טבריה למרוץ משמעותי בתחום…"


 להרשמה למרתון תל אביב

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג