כריס פרום: "הקריירה שלי נגמרה? הצחקתם אותי!"

מנצח ארבע פעמים בטור דה פראנס יוצא במתקפה ואומר לכל מי שמטיל ספק ביכולותיו: "זה ייקח זמן, אבל אני אשוב"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
כריס פרום רוכב אופניים בריטי


"אני קורא מה אנשים כותבים עליי ברשתות החברתיות, על כך שאני צריך לפרוש ושסיימתי את הקריירה ואני בתגובה אומר להם, 'הצחקתם אותי'". כך עונה בתגובה כריס פרום, מנצח ארבע פעמים בטור דה פראנס, לקהל הרחב בסרטון חדש שנמשך 12 דקות.

"אני לא חושב שהקהל מבין עד כמה היו חמורות הפציעות שלי", הוא הוסיף לטעון בסרטון, "ועד כמה השתפרתי מאז, על מנת לחזור למרוצים המקצועיים. האנשים הללו ברשתות החברתיות לא מכירים אותי באופן אישי ואני הולך לגרום לזה לקרות. זה ייקח זמן ויש לי הרבה עבודה לעשות, אבל אני מוכן לעשות את העבודה הזאת. זה מה שמניע אותי ומה מוציא אותי מהמיטה בבוקר. אני אוהב מאוד את ההקרבה ואת כל המשטר לצד העבודה בלהיות רוכב אופניים מקצועי ואני לא נבהל מזה שעדיין לא הגעתי למצב הזה".

"אני אמשיך לעבוד ולהשקיע את השעות הקשות", אמר פרום בסרטון שהכיל גם תובנות והסבר כיצד הוא מתמודד עם חוסר האיזון שלו בשרירים. "אני אתמקד במהלך השבועות הקרובים במשקל הגוף שלי. אני עדיין מרגיש מעט מגושם. עלי להפחית שומן ולכן אני שם דגש גדול על התזונה", הוא מציין.

"בינתיים, בזמן שאני לא בפרונט ומנצח במרוצים, אני עדיין מרגיש שיש לי עדיין כל כך הרבה לתת לקבוצה. אני חלק מפרויקט חדש שמתמקד בגראנד טורים, יש לי הרבה דברים לעבוד עליהם והרבה דברים להתפתח בהם ואני באמת נהנה גם מהצד הזה. זה אתגר חדש לגמרי".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג