כנס מיוחד לקראת הג'ירו ד'איטליה שיוזנק בישראל

בכנס מדריכים ומאמני אופניים, לקראת הג'ירו ד'איטליה, נחשף לוח הזמנים של המרוץ שיוזנק בישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

את המהדורה ה-101 של הג'ירו ד'איטליה, תחרות האופניים היוקרתית, השנייה בגודלה בעולם האופניים, בחרו הפעם להזניק מעיר הבירה ישראל. זו היא הפעם הראשונה שהתחרות יוצאת מגבולות אירופה. ישראל תארח את שלושת המקטעים הראשונים שפותחים את התחרות בהשתתפותם של רוכבי האופניים הטובים בעולם. השלב הראשון שיפתח את התחרות יתקיים בירושלים, השלב השני הוא קטע רכיבה מהיר מחיפה לתל אביב והמקטע השלישי יוצא מבאר שבע לאילת.

סילבן אדמס, הג'ירו הוא כרטיס הביקור הטוב ביותר לישראל | צילום: דגנית מקא-קראוז

באיגוד האופניים בישראל, יחד עם קבוצת האופניים המקצוענית הראשונה בישראל סייקלינג אקדמי, הבינו שקיום הג'ירו בישראל יכול להעניק הזדמנות גדולה ונקודת מפנה משמעותית לקידום ענף רכיבת האופניים בישראל ולכן הם חברו יחד לפרויקט שכל מטרתו היא קידום ענף האופניים בישראל.

את חשיפת שיתוף הפעולה ומטרותיו בחרו הצדדים לעשות בכנס בשיתוף מאמני ומדריכי האיגוד וענף האופניים. הכוונה היא לחבר את כל מועדוני האופניים בישראל התחרותיים ומועדוני ילדים ונוער לאירוע הג'ירו. בכנס פנו למאמנים ולמדריכים וקראו להם להיות מובילי דעה והעברת מידע למועדונים אותם הם מנהלים או בהם מדריכים. לכנס הגיעו למעלה מ-100 מדריכים ומאמנים. במהלך הערב, הנואמים השונים שעלו הדגישו, כל אחד באופן אחר, את חשיבות הירתמות הרוכבים והמועדונים להצלחת האירוע שיוביל גם להצלחה ושגשוג לענף האופניים כולו.

אחראי על ההפקה בישראל. דניאל בן נעים | צילום: דגנית מקא-קראוז

המטרה היא הגדלת בסיס הפירמידה וכמות הרוכבים בקרב הילדים, הנוער וחברי איגוד האופניים שבעתיד יהוו את החלק המשמעותי מהענף שגדל בצורה מרשימה. בתקופה הקרובה, עד תחרות הג'ירו, מתוכננים להיערך "אירועי השראה לג'ירו" הכוללים פעילויות שונות בכל רחבי הארץ ובתוכם פעילויות במועדונים ובתי ספר שישלבו יחד הנאה ורכיבה על אופניים. לצורך הפרויקט התקבלה תרומה של 350 זוגות אופניים שישולבו באירועי ההשאה ויעניקו הזדמנויות לילדים להיחשף לענף האופניים.

במהלך הכנס נשאו דברים סילבן אדמס, האיש שהביא אלינו את הג'ירו, ד"ר יוני ירום, יושב ראש איגוד האופניים, מר אלי דלאל סגן וממלא מקום ראשת עירית נתניה, מר דניאל בן נעים מחברת קומטק, החברה המארגנת, מר ירון דור מנכ"ל האיגוד, מר עדי דויטש רן מרגלית ועידו שביט מצוות הניהול של קבוצת ICA.

רוכבי הסגל יוכלו להוות מודל לחיקוי עבור ילדים ובני נוער | צילום: דגנית מקא-קראוז

אדמס שנאומו פרש את חזונו בדבר השימוש באירוע הגי'רו ככרטיס ביקור הטוב ביותר שניתן להעביר אל אנשים מהמדינות השונות והבלטת הצדדים הטובים והיפים של מדינת ישראל דרך החיבור והאהבה לספורט האופניים. הפתעה מעניינת של הערב היתה ההרצאה של מר דניאל בן-נעים מחברת קומטק מפיקת האירוע בישראל. ההרצאה כללה פרטים מעניינים מאוד על המשמעויות הלוגיסטיות והתקציביות העומדות מאחורי הפקת הענק של הג'ירו. הפקת הענק שעומדת להתרחש בישראל בעוד חודשיים הינה אירוע בסדר גודל שטרם נראה כאן והמשמעויות הן אדירות.

רן מרגליות ועידו שביט מצוות הניהול של קבוצת ICA | צילום: דגנית מקא-קראוז

קבוצת סייקלינג אקדמי שאותה אנו מכירים בצד התחרותי וההישגי, מרחיבים את הפעילות ופונים אל הקהל העממי בדגש על ילדים ונוער במטרה להגדיל את הענף בישראל, לתת לרוכבים הצעירים כלים להתפתח וגם לרכוב למטרות הנאה. הדגש המשמעותי הינו הנגשה וחשיפה של האופניים לכמות הגדולה ביותר של בני נוער בישראל והרחבה משמעותית של בסיס הפירמידה. רוכבי סגל קבוצת אקדמי יוכלו להוות מודל לחיקוי עבור ילדים ובני נוער ובכך להגשים את המשפט מאלופים לאלפים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אילן הגיב:

    אז מה לוח הזמנים ש "נחשף" ???

    1. מוטי הגיב:

      דעה אישית
      אנחנו חודשיים לפני הארוע ובתור חובב רציני של הספורט בכלל והג'ירו בפרט, האינפורמציה לא מגיעה למי שצריכה להגיע בארוע מסוג זה. וזה לקהל. יש תחושה שהארוע מופנה אך ורק לחובבי האופניים שקיימים עד כה בישראל והם לא רבים, המטרה צריכה להיות לפתוח את הענף לקהל רב הרבה יותר.

      איך המסלול יונגש לקהל, שעות משוערות שהפלוטון יעבור בנקודות מעניינות?
      כדי שהמידע יגיע לכל בית בישראל צריך לפרסם בכל מקום בצורה אגרסיבית יותר כך שהמידע יחלחל לכל אוזן וגם מי שלא בעניין יידע מכך.
      אני אוהב את הספורט מתעניין בו ומרגיש שכדי לדעת על הארוע פרטים אני צריך לדלות אותם בכח. לא כך צריך להיות.

      1. קובי הגיב:

        מסכים עם כל מילה !

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג