כל אחד יכול להיות כתב של מרוץ הלילה

ביום שלישי ה- 1.11.11 יוזנקו, זו השנה חמישית ברציפות, אלפי רצים נלהבים למרוץ הלילה של נייקי בתל-אביב. הזינוק הוא בשעה 20:00 בככר רבין למרחק של 10 ק"מ ברחובות העיר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ביום שלישי ה- 1.11.11 יוזנקו, זו השנה חמישית ברציפות, אלפי רצים נלהבים למרוץ הלילה של נייקי בתל-אביב. הזינוק הוא בשעה 20:00 בככר רבין למרחק של 10 ק"מ ברחובות העיר

מאת:מערכת שוונג

מרוץ הלילה של נייקי הינו אחד המרוצים הגדולים והמרגשים בארץ. הוא מופק ע"י ניייקי ישראל בשיתוף עיריית תל אביב, ומושך אליו מידי שנה אלפי משתתפים.

מרוץ הלילה של נייקי נערך לראשונה בלונדון בשנת 2001. בישראל הוא התקיים לראשונה בשנת 2007 ומאז חלה המסורת בערים שונות ברחבי העולם. סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, מדריד ושנגחאי כדוגמאות בולטות.

הביקוש להשתתפות במרוץ בתל אביב הולך וגדל כל שנה ומהר מאוד נסגרת מכסת הרצים המקסימאלית. בשנים הראשונות השתתפו 10,000 עד 12,000 איש ובשלוש שנים האחרונות נרשמו והשתתפו לא פחות מ- 15,000 רצים.

כל שנה, נייקי משקיעה מאמצים רבים בעשייה חדשנית, כאשר בשנה שעברה שמו דגש על iRUN אשר אפשר לכל משתתף לבחור ולעצב בעצמו את מספר המשתתף האישי. השנה, מרוץ נייקי, עומד בסימן חוויה חברתית. לצורך כך פותחה אפליקציה חדשה בשם LIVE BY YOU המאפשרת בלחיצת אחת על "START" לשדר וידאו לפייסבוק בזמן אמת.

באדיבות נייקי ישראל

האפליקציה פותחה במיוחד עבור מרוץ הלילה של נייקי בישראל והיא תוצר חברת התוכן THE BOX, המבוססת על הטכנולוגיה של חברת Flixwagon. לדברי המפתחים, זו פעם ראשונה, שמשתמשים ביישום זה ואין כדגמתו בעולם.

היישום החדשני LIVE BY YOU מאפשר לראשונה למשתתפי המרוץ וכן לצופים, לשדר בזמן אמת מטלפון חכם כגון iPhone ו- Android, את חווית הריצה ובכך כל אחד הופך למעשה ל"כתב שטח" היכול להפוך את כל החברים הצופים בפייסבוק שלו לשותפים וירטואליים של המרוץ.

האפליקציה הסלולרית ניתנת להורדה בחינם וקלה מאד לתפעול. הצלם מעביר קטעי וידאו אישיים בשידור חי לדף הפייסבוק האישי שלו וכאמור, מאפשר לכל החברים לצפות בקטעים בזמן אמת או לאחר האירוע.

בנוסף, כל שידורי הווידאו האישיים ירוכזו באתר www.nikerunning.co.il/livebyyou כך שהגולשים יוכלו לחוות את המרוץ מזוויות שידור אישיות שונות של אלפי המשתתפים שיקחו חלק באירוע המדהים. באופן זה, נייקי מאפשרת למשתתפים, וזאת לראשונה בעולם, לסקר את האירוע אותו הם כה אוהבים, בדרך מיוחדת ועל פי נקודת המבט האישית שלהם ולשתף את חבריהם בחוויה המרגשת.

להורדת האפליקציה (חינם) חפשו LIVE BY YOU (האפליקציה מיועדת למכשירי אייפון מגרסת iOS4.1 ומעלה ואנדרואיד 2.1 ומעלה). 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג