ישראמן 2020: נפתחה ההרשמה לתחרות איש הברזל של ישראל

כבר עכשיו אפשר לסגור תכניות לסוף השבוע האחרון של ינואר 2020, בו העיר אילת חמה ונושמת טריאתלון למרחקים ארוכים. ההרשמה פתוחה ליחידים במרחק המלא וחצי המרחק
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כל מי שכבר נדבק בחיידק הטריאתלון למרחק איש ברזל יודע שמדי שנה, אילת היא המקום להיות בו בסוף השבוע האחרון של ינואר. לא כולם נרשמים למקצה המלא של הישראמן, ואם לא הם ירשמו למקצה למרחק חצי איש ברזל או למקצה השלשות. התאריך של ישראמן 2020 הוא יום שישי, 31 בינואר.

עוד כתבות בנושא 
25 תמונות מטורפות של ישראמן 2019
איך רוכבים נכון את המסלול של חצי הישראמן?
כך תתנהלו נכון בחצי ישראמן

הישראמן הוא אירוע הטריאתלון למרחק הארוך היחיד בישראל שמביא אליו את כמות האנשים הגדולה ביותר לחגיגת ספורט שנמשכת סוף שבוע שלם ואפילו יותר, החל מיום רביעי (29 בינואר) ועד לשבת ה-1 בפברואר. בסוף השבוע הזה העיר אילת חיה ונושמת ישראמן, והאווירה המיוחדת הזו גורמת לאנשים רבים להצטרף לעולם הטריאתלון.

הישראמן נחשבת לאחת מעשר התחרויות הקשות בעולם למרחק איש ברזל שכולל 3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ רכיבה ו-42.2 ק"מ ריצה. הסיבה היא שפרט לשחייה, בשני ענפי הספורט הנוספים מתחרים בתנאים קשים. הרכיבה בהרי אילת כוללת טיפוס מצטבר של כ-3,500 מטרים והתמודדות עם רוחות חזקות, ואילו ריצת המרתון מתחילה בירידה חדה של 11 קילומטרים שמאוד מקשה על הרגליים בהמשך הדרך, ובעוד שלוש הקפות על הטיילת באילת.

כמובן שלא צריך להתחרות במרחקים כאלה כדי לקחת חלק בישראמן, אפשר להשתתף גם בחצי המרחק 113 וגם בתחרות השלשות (למרחק המלא או לחצי המרחק) שכוללת שחיין, רוכב אופניים ורץ.

להרשמה לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג