ישראמן סמסונג 2012: תבערה מתחת לפני השטח

אליפות ישראל בטריאתלון שלשות למרחק הארוך אתם רצים לצדם בדרכים, רוכבים לצדם בכבישים ושוחים איתם בבריכה. אתם לא בהכרח יודעים – חלק מהספורטאים שלידכם כבר מתכוננים לאליפות ישראל באיש הברזל לשלשות אשר תיערך במסגרת אירועי ישראמן סמסונג 2012. לא חייבים להיות טריאתלטים כדי לספוג את האווירה המיוחדת של הישראמן סמסונג. מי שיודע להרכיב פאזל שלשות מוצלח ייהנה ויהיה תחרותי לא פחות מאנשי הברזל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות ישראל בטריאתלון שלשות למרחק הארוך

אתם רצים לצדם בדרכים, רוכבים לצדם בכבישים ושוחים איתם בבריכה. אתם לא בהכרח יודעים – חלק מהספורטאים שלידכם כבר מתכוננים לאליפות ישראל באיש הברזל לשלשות אשר תיערך במסגרת אירועי ישראמן סמסונג 2012. לא חייבים להיות טריאתלטים כדי לספוג את האווירה המיוחדת של הישראמן סמסונג. מי שיודע להרכיב פאזל שלשות מוצלח ייהנה ויהיה תחרותי לא פחות מאנשי הברזל

מאת:מערכת שוונג


הביקוש, להשתתפות באליפות ישראל איש הברזל לשלשות, כה גדול עד כי מנהלת התחרות קיבלה החלטה להאריך את ההרשמה המוקדמת עד ליום ראשון, 18 בחודש דצמבר 2011 בשעה 12:00. הרשמה עדיין תתאפשר עד ליום חמישי, 29 בחודש דצמבר 2011.

כן, כן. שלשות הישראמן קורמות עור וגידים בקצב מסחרר והריבוי בשלשות ניכר בלוח ההרשמות. שדה המשתתפים לובש צורה תחרותית. למעלה מ- 40 שלשות רשומות לאליפות ישראל בשלשות למרחק איש הברזל (ישראמן) וחצי איש הברזל (חצי ישראמן). מי שלא יהיה שם, יפסיד.

חלק מהשלשות הן על טהרת הגברים, חלקן נשיות למהדרין וחלקן מעורבות. הספורטאים בוחרים את המקצוע החזק שלהם ולוחצים איתו קדימה. אמנם בלא מעט מהשלשות נראה פרצופים מוכרים מעולם הטריאתלון, אבל שלשות רבות הולכות על שילוב דיסציפלינות מלא.

אז בשעה שאתם גומעים קילומטרים ברכיבת השבת, בונים את הקילומטראז לקראת המרתונים של האביב, או מתכוננים לאליפות החורף בשחייה למאסטרס, שימו עין על חלק מהחברים והחברות שלצדכם. הם מטפחים, לעתים בגלוי ולעתים בחשאי, תוכנית נוספת – הם הזיזו את החתיכות על הלוח, עבדו על הפאזל, והשתבצו לשלשת ישראמן עם ספורטאים מהענפים האחרים.

שלשות לא מעטות רואות עצמן כמועמדות אמיתיות לעמידה על דוכן המנצחים בסופו של יום שישי ה-20 בינואר 2012. בין לבין, התחילו גם ההתערבויות. כמה מהמתחרים, המרכיבים את השלשות, סיפרו על הציפיות לקראת אליפות ישראל בשלשות איש הברזל.

רון רוגוזין יהיה האיש שיחכה לחבריו בתחנת ההחלפה האחרונה. ניצן לביא הוא השחיין, דני בן מורדכי יהיה הרוכב ורון רץ. "רק פודיום" הוא אמר לשוונג וסיפר עוד:"אנחנו חברים טובים של רפי פרחי ששידך את בן מורדכי. אני וניצן מקבוצת הטריאתלון "way my של אריאל הלר וגווין קנינג" בעלי קבוצתם של רוגוזין ולביא, שניהם, בוגרי איש הברזל. "נשרוף את המסלול" מבטיח רוגוזין וגילה: "התחרות נופלת בדיוק על היום הולדת שלי אז לא רק זה אלא שאשתי, הילה, עשתה לי הפתעה והורידה את כל המשפחה לאילת".

חגי אשלגי (שחייה), שהשלים את מלאכת הרכבת השלשה שלו בימים אלו ממש, ביחד עם דייב דובקות (אופניים) וטל ברק (ריצה) אומר: "בקטגוריה של בני 40+ אמנם אפשר לחשוב על שלשות שיוכלו לסכן אותנו, אבל אנחנו נדאג לכך שזה לא יהיה קל. מבחינתי, כל תוצאה פחות מניצחון בקטגוריית 40+ תהיה תקלה שתצדיק וועדת חקירה. כל אחד מאיתנו חייב להגיע מוכן לטובת האחרים. השלמת השלשה הכניסה לכולנו זריקת מרץ וחודש האימונים הקרוב יהיה אינטנסיבי. אנחנו כבר לא יכולים לחכות להסתער על הישראמן ב-20 בינואר."

כל הפרטים על ישראמן סמסונג 2012 – כאן

הרשמה לישראמן סמסונג 2012 כאן


אתר התחרות –
ישראמן סמסונג 2012

מפת מסלול הרכיבה

תאור מסלולי התחרות
 

התדריך

עמוד ישראמן סמסונג בשוונג –כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג