ישראמן נגב – אחד מעשרת הגדולים בעולם

Ttiathlete Magazine,  מגזין הטריאתלון המוביל בעולם, פרסם את רשימת עשרת תחרויות איש הברזל הטובות בעולם ואת המקום השביעי והמכובד תופסת התחרות הישראלית - ישראמן נגב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


Ttiathlete Magazine,  מגזין הטריאתלון המוביל בעולם, פרסם את רשימת עשרת תחרויות איש הברזל הטובות בעולם ואת המקום השביעי והמכובד תופסת התחרות הישראלית – ישראמן נגב

מאת:מערכת שוונג


בחירת העורך למקום הראשון והבלתי מעורער, היא כמובן תחרות העל בקונה הוואי, Ford Ironman, שהיא גם אליפות העולם בסבב של מותג ה- Ironman העולמי, התחרות מתקיימת מידי שנה באוקטובר ונראה כי תמשיך לשמור על מעמדה הרם, בעיקר בשל רמת המתחרים שלוקחים בה חלק, הסיפורים, הדרמות והאווירה המיוחדת בתחרות הטובה בעולם.

"תקראו לזה איש ברזל, מרחק ברזל, מרחק איש ברזל, 140.6 מיל, תקראו לזה איך שתרצו. אנו קוראים לכך גדול וכביר ולא אכפת לנו הלוגו של מי מופיע על המדליה. בגלל שלסיים את המרוץ למרחק הזה הופך כל טריאתלט לראוי לכמה בירות על חשבוננו." כותב עורך המגזין בפתח דבריו.

במקום השני, נבחרה אליפות אירופה של אירונמן בפרנקפורט גרמניה –  Franfkurter Sparkasse Ironman   שמתקיימת בראשית כל יולי, ושלישית שכנתה למדינה Challenge Roth, תחרות אהובה ומוכרת בקרב אנשי ברזל ישראלים.

את המקומות המכובדים 4-6, תפסו בהתאמה התחרויות בבריטיש קולומביה קנדה Subaru Ironman Canada,    ויילמינגנון צפון קרולינה ארה"ב  beach2battleshi  וויינמן (איש היין) סנטה רוזה, קליפורניה – vineman   כל אלה תחרויות מוכרות וותיקות בעולם הטריאלון הארוך והמקומות 8-10 שייכים לתחרויות מאיטליה – Elbaman, קמברידג' מרילנד ארה"ב – TriColombia ואירנמן פונטה דל באורוגוואי IronPunta.

המקום השביעי והמכובד, שמור כאמור לתחרות הישראלית ישראמן נגב, לפני תחרויות מוכרות וידועות במדינות שוחרות ספורט וטריאתלון כמו ניו-זילנד, אוסטרליה ודרום אפריקה, ספרד, צרפת, ויתר מדינות אירופה שזכו להכניס לרשימת עשרת הגדולים 3 תחרויות משתי מדינות בלבד (גרמניה ואיטליה).

 

ושוב ישראל, כנגד כל הסיכויים מצליחה להתברג לצמרת מפעלים עולמיים והפעם זאת הנבחרת העולמית של תחרויות איש הברזל, יוסי מלמן וניר ברק, מארגני התחרות באילת הגיבו לידיעה בהתרגשות רבה, "יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות עד שנהיה קרובים לרמות הגבוהות של התחרויות העולמיות, אך זה באמת מרגש להכלל ברשימה מכובדת של עשרת התחרויות הטובות בעולם ונראה כי הכרזה כזאת היא בהחלט מחייבת ועלינו לדאוג להעלות ולשפר את הארגון כל הזמן, תוך שמירה על אופיה ה"בוטיקי" של התחרות."

Ttiatelete Magazine נחשב לתנ"ך של עולם הטריאלון ואנשי הברזל ונראה כי פרסום ברשימה כזאת יביא לא מעט ספורטאים זרים מח"ול לתחרויות הבאות, "אנו בהחלט צופים גידול גם בהבט הבינלאומי של התחרות, כבר השנה השתתפו כ- 50 זרים בתחרות לא מעט בזכות פרסומים וקידומים של התחרות במדיות מובילות של עולם הטריאתלון וכעת לאחר פרסום הרשימה אנו בטוחים כי יותר ויותר ספורטאים מהעולם יתחילו להתכונן לתחרות הבאה שתתקיים ב- 21 בינואר 2011."



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג