ישראמן לא יכול להיות שלם ללא הצעת נישואין מרגשת על קו הסיום

אין דבר יותר מרגש מכריעת ברך והצעת נישואין על קו הסיום של תחרות ישראמן. תכירו את איתמר כהן, שסיים חצי ישראמן והצליח גם להציע נישואין לרעות בדרך מרגשת ומפתיעה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ישראמן לא יכול להיות שלם ללא הצעת נישואין מרגשת אחת לפחות. בסיום חצי ישראמן לפני כשבועיים ואחרי ששחה, רכב ורץ במשך 6:31:52, כרע ברך איתמר כהן, 35 והציע נישואין לזוגתו רעות לוי, 28, כשסביבם כולם מוחאים כפיים בהתרגשות רבה.

"נשארתי על הברך יותר מרוב הגברים שמציעים" | צילום: רון טולדו

כתבות נוספות בנושא
"לפני שאתה ספורטאי אתה צריך להיות קודם כל בן אדם"
25 תמונות מטורפות של הישראמן
ישראמן: סיכום המרחק המלא

עבור איתמר היה זה חצי איש ברזל ראשון כאשר הוא מתאמן בשנה וחצי האחרונות תחת שרביטו של תום מרמרלי בטריהרד. למרות שהזוג יחד רק 10 חודשים, איתמר מתכנן את המהלך כבר זמן רב, "כמה חודשים לפני התחרות חשבתי על זה", מספר איתמר בראיון מיוחד שערכנו עמו, "רעות ליוותה אותי באימונים והתחרויות, מאוד תומכת ועוזרת. בשבת היא יודעת שאני יוצא לאימון וחוזר בצהריים. חשבתי שזו התחרות שלנו וזה יתאים להציע לה בקו הסיום".  

לצורך ביצוע המשימה, גייס איתמר שני חברי טובים שסייעו לו, "חברה אחת עמדה על קו הסיום עם הטבעת וחבר אחר עמד ליד ארומה, כקילומטר לסיום כדי לעדכן כשאני מגיע. ביקשתי מרעות שתחכה לי לפני קו הסיום. זה היה מעניין לשמור את זה בבטן כל התחרות, בטח במסלול כזה מאתגר והבטן התהפכה לה מעוד סיבה של שמירת ההצעה בסוד כל הדרך כדי שאפתיע אותה בסיום".

"חשבתי שזו התחרות שלנו וזה יתאים להציע לה בקו הסיום" | צילום: רון טולדו

כריעת הברך היתה ספונטנית או מתוכננת?
"התלבטתי, חשבתי שהיא תהיה בשוק אם אוציא טבעת, אז החלטתי לכרוע ברך. בדיעבד, נשארתי שם קצת יותר מדי זמן כי לא היה לי את הכוח לקום, נשארתי על הברך יותר מרוב הגברים שמציעים, פשוט לא היה לי כוח להתרומם ובשלב מסוים היא ירדה אלי ועזרה לי לקום. את ההחלטה אם לכרוע ברך השארתי לסוף, לא ידעתי מה יתאים, כי לא עשיתי את הישראמן בעבר ולא ידעתי איך קו הסיום נראה אז השארתי את זה לאיך שארגיש בסיום. היו שם גם חברים מהקבוצה שחיבקו. חלק מהמשפחה ידעה על ההצעה ואחרי אף אחד לא שאל אותי על התחרות אלא רק על ההצעה, זה תפס את מרב הפוקוס".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג