ישראל חברה בארגון עם תוניס ואלג'יריה

כפי שתוכנן לפני חמישה חודשים, ישראל חברה רשמית בארגון האתלטיקה של מדינות הים התיכון לצדן של תוניס ואלג’יריה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


כפי שתוכנן לפני חמישה חודשים, ישראל חברה רשמית בארגון האתלטיקה של מדינות הים התיכון לצדן של תוניס ואלג'יריה

מאת:אורן בוקשטיין- דובר איגוד האתלטיקה


דווקא בעת שמהפיכות והפיכות מתרחשות במדינות ערביות רבות אשר חלקן מאשימות את ישראל בגרימתן, האתלטיקה הבינלאומית מוכיחה שהיא יודעת לעשות את ההפרדה הראויה בין ספורט לפוליטיקה. בישיבת ייסוד הקמת ארגון האתלטיקה של מדינות הים התיכון אשר התקיימה בתחילת השבוע בפריז, הוכרז רשמית על הקמת הארגון ביוזמתם של נשיא התאחדות האתלטיקה הצרפתית, מר ברנארד אמסלם ועמיתו התוניסאי, מר פאטי האשישה, בו תהיה ישראל חברה מן המניין.

בפתיחת הישיבה שהתקיימה ביומה האחרון של אליפות אירופה
באולמות בברסי שבפריז, ציין אמסלם את חשיבות הקמת הארגון ותרומתו לענף האתלטיקה בכלל ולמדינות החברות בו בפרט. האשישה התוניסאי הדגיש שחלומו התגשם והפך למציאות. האשישה הוסיף שהוא יזמין את מדינות סוריה, לבנון ומצרים להצטרף לארגון.


משמאל לימין, שלמה בן גל (יו"ר איגוד האתלטיקה הישראלית) ברנארד אמסלם (נשיא התאחדות האתלטיקה הצרפתית) פאטי האשישה (נשיא התאחדות האתלטיקה התוניסאית) וז'ק כהן (מזכ"ל איגוד האתלטיקה הישראלי)


המדינות שנציגיהן נכחו בכינוס הציעו שעיקר פעילות הארגון
בארגון תחרויות בהן תתמקד בגילאי הבוגרים עד גיל 22, נוער וקדטים. במסגרת הישיבה הוחלט על הקמת קבוצת עבודה שתגדיר יעדים ודרכי עבודה של הארגון. בקבוצת עבודה זו חברה ישראל יחד צרפת, תוניס, ספרד, איטליה, פורטוגל ואלג'יריה והיא תתכנס לישיבתה הקרובה ב-3.5.11 בפריז, כשהישיבה אחריה תתארח בתל-אביב.

מר שלמה בן גל, יו"ר איגוד האתלטיקה בישראל
בירך על הקמת הארגון ובשיחה שקיים עם נשיאי התאחדויות האתלטיקה התוניסאית והאלג'יראית, הזמינם, יחד עם האתלטים ממדינותיהם להשתתף באליפות ישראל ה-75 שתתקיים ב-5-6.7.2011. המפגש הבא של כלל המדינות החברות בארגון, יהיה במהלך אליפות העולם שתתקיים בקיץ בקוריאה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג