יו"ר איגוד האתלטיקה דורון קופמן התפטר מתפקידו

שנתיים וחצי לאחר כניסתו לתפקיד החליט היו"ר לעזוב על רקע חילוקי דעות עם חלק מחברי הנהלת האיגוד, וכל זה בשנה שבה תתקיים אליפות העולם. עו"ד אריק קוקס יחליף אותו באופן זמני
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דורון קופמן יושב ראש איגוד האתלטיקה התפטר מתפקידו צילום: איגוד האתלטיקה
דורון קופמן יושב ראש איגוד האתלטיקה התפטר מתפקידו צילום: איגוד האתלטיקה

יו"ר איגוד האתלטיקה הקלה, דורון קופמן, התפטר אתמול (ראשון) מתפקידו וגרם לזעזוע בעולם האתלטיקה. הרקע לעזיבתו של קופמן הוא חילוקי דעות עם כמה מחברי ההנהלה של האיגוד, כשכל זה קרה מספר ימים לאחר ישיבת הנהלה שאותה נטשו אותם חברים. ההתפטרות תיכנס לתוקפה תוך 48 שעות מרגע הודעתו של קופמן היום (ראשון).

יושב ראש איגוד האתלטיקה הקלה דורון קופמן התפטר מתפקידו

היו לו הרבה מתנגדים. דורון קופמן | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

קופמן החל לכהן כיו"ר איגוד האתלטיקה בסוף שנת 2012 והחליף אז בתפקיד את שלמה בן גל. היו הרבה ביקורות על מינויו של קופמן, מאחר ולא היה מדובר באיש אתלטיקה אלא באיש כספים וניהול שמטרתו היתה להביא לסדר באיגוד. עוד מתחילת דרכו של קופמן היו לו מתנגדים וגם תומכים. החזון שלו היה להגדיל באופן משמעותי את מספר חברי איגוד האתלטיקה ולכן הוא ניסה להתקרב יותר לצד העממי של האתלטיקה. הביקורות נגדו היו שהוא לא חושב מספיק על הספורטאים ההישגיים, אם כי הוא עצמו תמיד טען שהוא חושב בעיקר על ההתקדמות שלהם דרך גיוס כספים ממקורות חדשים.

בכל מקרה, מי שיחליף כרגע באופן זמני את קופמן הוא עו"ד אריק קוקס שמקובל על רוב חברי ההנהלה וזאת עד שיקבע מועד לבחירות לראשות האיגוד. חשוב לציין שבאוגוסט 2015 תתקיים בבייג'ינג אליפות העולם באתלטיקה קלה, ולכן מדובר בשנה עמוסה וחשובה עבור האיגוד.


 

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג