יוריק ואן אגדום הוא המנצח באליפות העולם בקוזומל עד גיל 23; איתמר אלסטר במקום ה-23

ההולנדי הגיע במקום הראשון באליפות העולם שהתקיימה הלילה במקסיקו ונדחתה בשעה וחצי עקב תנאי מזג אוויר לא קלים; שלושה טריאתלטים ישראלים גם התחרו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

האירוע השנתי החשוב בעולם הטריאתלון, התקיים השנה כחודש בלבד לאחר המשחקים האולימפיים של ריו. שעת הזינוק כוונה לאחת עשרה בלילה שעון ישראל, אך בשל תנאי מזג האוויר ותנאי החום יצאה לדרך באיחור של שעה וחצי. לא פחות מ-73 טריאתלטים עד גיל 23 התקבצו על קו הזינוק של המים הכחולים והצלולים.

82929.1

התחרות מתנקזת להיות תחרות 10 ק"מ להכרעה

בגזרת הישראלים איתמר אלסטר יוצא 11 מהמים בפיגור 11 שניות מהמוביל, רון לוינסון יוצא 25 מהמים ורועי זוארץ 38 מהמים. נוצרה קבוצת בריחה של 10 רוכבים ואחריהם קבוצת רודפים של כ-20 רוכבים. ביניהם גם אלסטר ולוינסון. לאחר שלוש הקפות נראה כי קבוצת הרדיפה מצליחה לסגור כ-20 שניות על המובילים והפער מצטמצם ל-10 שניות כאשר אלסטר ולוינסון נמצאים בדבוקת הרדיפה.

לאחר 6 הקפות כבר יש דבוקה אחת של כ-40 רוכבים ונראה כי התחרות מתנקזת להיות תחרות 10 ק"מ להכרעה. אלסטר חזק בעניינים עם 4 שניות אחרי המוביל. בינתיים לוינסון לא מצליח להחזיק עם הדבוקה ונושר אחורה (יתכן בשל תקלה טכנית) כדקה ורבע לאחר המוביל. לקראת ההקפה האחרונה יש ניסיון בריחה של 4 מתוך הדבוקה המרכזית אשר פותחים פער של כ-40 שניות.

יוריק ואן אגדום ההולנדי שעשה את רוב העבודה בבריחה בהקפה האחרונה של האופניים, לוקח פיקוד על הריצה ופותח פער כבר בתחילת הריצה סיזר סראצ'ו המקסיקני מוביל את הרודפים ודואג לצמצם את הפער בסוף הסיבוב השני ל-29 שניות. בהקפה האחרונה הקרב הוא בעיקר על הכסף והארד בין שלושה צרפתים, מקסיקני, ברזילאי והונגרי לאחר שהפער שוב גדל ל-36 שניות.

ואן אגדום מסיים ראשון, מנואל מסיאס הברזילאי מסיים שני ובנסה ביסאק ההונגרי מסיים שלישי. מבחינת הישראלים איתמר אלסטר מסיים במקום ה-23 בתוצאה 1:56:50 שע' (4 דקות ו-11 שנ' לאחר המוביל); רון לוינסון במקום ה-45 בתוצאה 2:03:07 שע' (10 דק' ו-28 שניות לאחר המוביל); רועי זוארץ עם אוברלאפ (LAP) וללא תוצאה סופית. סך הכל לא סיימו את התחרות 23 מתחרים.

הלילה בשעה 01:00 תתקיים תחרות ה-U23 לנשים אותה גם נסקר ונפרסם

U23


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג