טריאתלט אירני התחרה מול האלתרמנים בסינגפור

דן ורן אלתרמן התחרו בטריאתלון סבב גביע אסיה של האיגוד העולמי וסיימו בעשירייה הראשונה. לא פחות מעניין היה לראות כי, לפחות בסבב גביע אסיה בטריאתלון, טריאתלט המייצג את אירן לא סירב לזנק עם ישראלים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


דן ורן אלתרמן התחרו בטריאתלון סבב גביע אסיה של האיגוד העולמי וסיימו בעשירייה הראשונה. לא פחות מעניין היה לראות כי, לפחות בסבב גביע אסיה בטריאתלון, טריאתלט המייצג את אירן לא סירב לזנק עם ישראלים

מאת:מערכת שוונג


הטריאתלון בסינגפור נקרא- ITU סינגפור טריאתלון גביע אסיה והוא נערך במסגרת הסבב המעניק ניקוד לדירוג העולמי. 29 מתחרים זינקו במקצה העילית בניהם מתחרים מסינגפור, נמיביה, אוסטרליה, ניו זילנד, פיליפינים, ישראל, הונג קונג, קוריאה, מלזיה, סין, טייפה, יפן, אינדונזיה ואחד מאיראן.

התחרות הוזנקה בשעה 14:00 בעומס חום כבד.
מהזינוק הוביל את התחרות טריאתלט צעיר מנמיביה (דרום אפריקה). רן ודן אלתרמן יצאו עם הקבוצה הראשונה, של שמונה מתחרים (כולל אותם), אך מיד עם היציאה לשלב הרכיבה על האופניים הם יזמו בריחה ואליהם הצטרפו עוד שלושה טריאתלטים.


דן אלתרמן – התקדם לתוך ה- 80 הראשונים בעולם


ביציאה לריצה הצליח דן אלתרמן לפתוח פער
על שאר המתחרים, מהקבוצה המובילה, אך בהמשך הוא נתפס על ידי שניים, סאטו הרונובו (יפן) מתחרה ואוסטרלי.  הרונובו ניצח בתחרות לאחר שתפס את המתחרה מנמיביה בק"מ האחרון. דן אלתרמן סיים במקום הרביעי ורן אלתרמן, שרק חזר מפציעה, סיים במקום השביעי.


הסיכום של האחים אלתרמן:
"סיימנו את התחרות עם רגשות מעורבים. מצד אחד לא הגענו מוכנים לתחרות כיוון שיש לנו תחרות חשובה עוד שבועיים (גביע עולם בהונגריה) אך מצד שני תמיד רוצים לסיים טוב יותר".

התחרות לא העניקה ניקוד למשחקים האולימפים בלונדון (2012) אך כן העניקה ניקוד לדירוג העולמי ובזכות המקומות בהם סיימו הם אמורים להתקדם בדירוג. דן לתוך ה- 80 הראשונים בעולם ורן לסביבות המקום ה- 125.

הבלוג של אלתרמנ'ס



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג