טריאתלטית עילית בת 22 התאבדה בעקבות התעללות

טריאתלטית עילית מדרום קוריאה התאבדה לפני כשבועיים בעקבות התעללות שעברה מצד הצוות שליווה אותה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

טריאתלטית דרום קוריאנית בת 22, התאבדה לפני כשבועיים בעקבות התעללות שעברה מצד הצוות שליווה אותה. מדובר בטריאתלטית עילית שזכתה בעברה במדליית זהב באליפות דרום קוריאה כשהיתה בת 15 בלבד. "דה הרלד קוריאה" והניו יורק טיימס דיווחו על כך שגופתה של צ'ואי סוק היאון נמצאה ללא רוח חיים וזאת לאחר ששלחה הודעת טקסט ובו מסרה להוריה את אהבתה וביקשה מהם לחשוף את ההתעללות הפושעת שעברה.

צילום: Frankie Fouganthin

בעקבות התאבדותה התברר כי הטריאתלטית שהתאמנה בעיר גיונג'ו בדרום מזרח המדינה והיתה חלק מהנבחרת הלאומית החל משנת 2015, התלוננה בחודש אפריל השנה על ההתעללות הקשה שעברה ולדברי משפחתה היא סבלה במשך שנים מהתעללות פיזית ונפשית מהמאמן שלה, הרופא וחבריה לקבוצה. בעקבות החשיפה התקשורתית של המקרה, פרץ בדרום קוריאה זעם ציבורי לחשיפת האמת מאחורי הפרשה, אשר בעקבותיו טען שר הספורט של המדינה בישיבת הוועדה הפרלמנטרית כי הוא "חש אחריות כבדה" על מותה והתנצל בפני המשפחה וכלל הציבור במדינה. עוד נאמר, כי הסיבות שהובילו להתאבדותה ייחקרו ביסודיות וסגן שר הספורט ציין ואמר: "אנו נעניש בחומרה את אלה האחראים למותה של הספורטאית".

בתוך כך, מאמן הקבוצה שבה התאמנה צ'וי ושני טריאתלטים נוספים שהואשמו בפגיעה בחברתם לקבוצה, מסרו לחוקרים שמעולם לא היכו אותה או התעללו בה ורשויות החוק במדינה בודקות כעת את התלונה שהגישה בעבר צ'וי. איגוד הטריאתלון העולמי הביעה את תדהמתו מהמקרה החמור ודרש מאיגוד הטריאתלון של דרום קוריאה והוועד האולימפי של המדינה לחלוק מידע בנוגע למקרה שלה.


צילום אילוסטרציה בעמוד הבית: Frankie Fouganthin



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג