טריאתלון Diners Club תל אביב

השחייה בחוף מציצים ,הרכיבה בדראפטינג לצומת גלילות ולבסוף הריצה לכיוון תל ברוך - טריאתלון Diners Club קלאב ת"א 2012 מיד מגיע. המארגנים: "צופים כמות שיא של משתתפים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

השחייה בחוף מציצים ,הרכיבה בדראפטינג לצומת גלילות ולבסוף הריצה לכיוון תל ברוך – טריאתלון Diners Club קלאב ת"א 2012 מיד מגיע. המארגנים: "צופים כמות שיא של משתתפים"

מאת:מערכת שוונג


שבת בבוקר, חוף מציצים. השמש התל אביבית עושה דרכה במעלה השמיים כשטורים ארוכים של מכוניות משתרכים אל תוך החניונים. מאות הלכים מנומנמים כבר שוטפים את הטיילת, שחקני מטקות הולמים במחבטים. המתרחצים הראשונים פורסים מגבות על הטריבונות ורצועות החול – יום רותח מתחיל לו. על החוף, סמוך לקו המים המולה: מאות ספורטאים בחליפות צבעוניות כורעים לפנים, נמתחים, מכווננים משקפות שחייה וכובעי ים. שלוש… שתיים… אחד… והירייה משחררת את הטריאתלטים באמוק אל המים החמים. טריאתלון Diners Club תל-אביב 2012 – הנה הוא מגיע (16.06.2012).

"זה הטריאתלון השני בגודלו בישראל", מספר לשוונג עידן סנדק – מנכ"ל איגוד הטריאתלון שבעברו הצליח להתברג  במקום השני בתחרות התל-אביבית (פעמיים). "השנה אנחנו אפילו צופים לשבור שיא בכמות המשתתפים". לדבריו של סנדק, הטריאתלון של תל אביב מתקיים במתכונתו הנוכחית כבר משנת 1991 מה שהופך אותו בעצם לאחת התחרויות הוותיקות בענף שבשנים האחרונות כובש את ישראל. אבל לא רק וותק ונפח: טריאתלון ת"א נחשב גם לאחד המהירים בלוח התחרויות. המסלול השטוח והמהיר בקטעי הריצה והאופניים, מאפשר למשתתפים לקבוע תוצאות איכותיות בתחרות שבשביל רבים מסמלת את "השיא" הראשון של עונת המרוצים. "הדבר שהכי כיפי זה כמובן הדראפטינג", טוענת חלי רוזנשטיין, מנצחת טריאתלון ת"א בעברה, "בגלל הדראפטינג זהו טריאתלון מהיר ביותר ואפשר לקבוע שיא אישי. זה מאתגר". כמו בשנים האחרונות, מסלול האופניים יצא מרחוב "יורדי הסירה" וימשיך אל עבר צומת גלילות. "רק תרכבו בזהירות ותהיו ערניים בדראפטינג", מבקש סנדק. הריצה אגב, תמשיך במתכונת שהחלה בשנה שעברה, ותצא צפונה לכיוון תל ברוך.

הטריאתלון שנערך ב-10 השנים האחרונות על שמו של אייל וייס ז"ל מפקד יחידת דובדבן שנהרג בעת מילוי תפקידו, מביא בכל שנה כמות עצומה של קהל אל הנמל. טריאתלטים רבים מספרים על אלפי אנשים שמוחאים כפיים ויוצרים אווירה מחשמלת על המסלול, וזה אולי מה שמבדיל את טריאתלון ת"א מכל האחרים. "זה ממש מרגיש להיות כמו חלק ממסיבה גדולה", מסבירה רוזנשטיין שתגיע לאירוע יחד הקבוצה אותה היא מאמנת, "אין הפרדה בין הנשים והגברים וזה שונה מרוב התחרויות". דבר אחד שעשוי להעיב על המסיבה הן המדוזות: גם השנה, כולם חוששים מהיצורים השקופים שאמורים לפקוד את החופים סמוך למועד התחרות. בינתיים, אומרים לנו החבר'ה שכבר מתאמנים במציצים, "אין מה לדאוג – הים נטול מדוזות". כולם מחזיקים אצבעות.

טריאתלון Diners Club ת"א 2012 הוא פרי שיתוף פעולה בין מספר גופים: איגוד הטריאתלון הישראלי, עיריית תל- אביב, נמל תל אביב, חברת שוונג ומותג כרטיסי האשראי Diners Club. השנה השיקה Diners Club את מועדון הלקוחות Diners Dynamic הפונה לקהל ישראלי, גדל והולך, העוסק ספורט. "אנחנו מוצאים שיש קשר הדוק בין Diners Club לעולמות הספורט", מסביר לנו עופר גדליהו – מנהל Diners Club ישראל, נותנת החסות הראשית לטריאתלון תל אביב אשר יקרא טריאתלון Diners Club תל אביב.

מועדון הלקוחות Diners Dynamic הוקם על ידי שוונג ו- Diners Club ועליו מספר גדליהו: "כוונתנו ליצור קשר רציף עם הקהל הספורטיבי באמצעות השותפות שלנו עם חברת שוונג, המעניקה חלק מההטבות שהמועדון שלנו מציע כמו הנחות לאירועים ומוצרים."

עוד מספר גדליהו: "גילינו שיש קשר הדוק בין עולמות ה- well being של Diners Club ובין עולמות הספורט. ככל שאנשים מודעים לעצמם יותר הם מפנקים את עצמם. ספורט הוא אחד מדרכי הביטוי למודעות עצמית גבוהה ומכאן עלה הרעיון ליצור כרטיס אשראי עם זיקה אל עולם הכושר. המטרה היא להעניק ללקוח הטבות בעולם הספורט והכושר, מזון בריא והאקטיב לייף סטייל."

על יחודו של הכרטיס הוא אומר: "יש הרבה מאוד כרטיסי אשראי כיום, אך אף אחד לא מקדם את הספורט והכושר כדרך חיים. אנחנו הראשונים שעושים זאת. כרטיס Diners Dynamic מאפשר חיסכון משמעותי בצריכה של מוצרי כושר וספורט, עליהם משלמים ספורטאים אלפי שקלים בחודש."

כחלק מהחסות לטריאתלון תעמיד Diners Club, לרשות המשתתפים בתחרות, מתחם עיסוי ספורט מקצועי וטייפינג בשיתוף עם חברת מדיקס. המתחם ימוקם בסמוך לשער הסיום.

הצטרפות למועדון Diners Dynamic, אינה כרוכה בתשלום בשנה
הראשונה ומעניקה לחבריה מגוון הטבות בלעדיות ומבצעים מיוחדים המתאימים
לאורח חיים ספורטיבי ודינמי בינהם: הנחה של 20% בהרשמה לאירועי ספורט
שונים, 8% הנחה ברשת ספורט ורטהיימר, 15% הנחה במדיקס ועוד.

אז אם גם אתם מתכננים להגיע לטריאתלון Diners Club ת"א 2012, קבלו עצה מועילה של הרגע האחרון: את הרכבים עדיף להשאיר בחניון רידינג הסמוך. הכבישים ייסגרו החל מהשעה 6:15 וחבל שתשלמו על החניונים בחוף. אופציה נוספת היא לבוא על אופניים כמו שחלי רוזנשטיין עושה בכל שנה כי "זה הכי כיף". שטחי ההחלפה יפתחו למענכם החל מהשעה 5:00 והמתנדבים המסורים בראשותם של ניווה וייס (אחותו של אייל וייס ז"ל) ורמי תשובה יעמדו לרשותכם גם השנה. אם החלטתם שהגיע הזמן להחליף נעליים או חליפה, מצוין: קרוב ל-20 דוכנים ימתינו לכם במתחם האקספו הסמוך לקפה ארומה ויציעו לכם מחירים מיוחדים לרגל האירוע. אנחנו נהיה שם כדי ללוות אתכם וצלמינו יהיו פרוסים לאורך המסלול כדי לתפוס אתכם ברגעים הכי שווים. התמונות, כמו תמיד, ימתינו לכם בדף הפייסבוק האישי שלכם באמצעות מערכת "שוונג תג".

כל הפרטים על טריאתלון דיינרס קלאב תל-אביב – כאן

הצטרפות ופרטים נוספים על המועדון  – כאן

כתבה שפורסמה בשוונג לקראת הטריאתלון אתשתקד- כאן

מועדון Dynamic- המועדון לאוהבי הכושר והספורט


טריאתלון תל אביב 2010

טריאתלון תל אביב 2009

6.6.2012



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג