הטריאתלט רן שגיב סיים 12 בגביע העולם במולאלובה

הטריאתלט בן ה-22 סגר פערים בתחרות באוסטרליה בזכות ריצה מצוינת, וצבר ניקוד חשוב בדירוג האולימפי. זוארץ סיים 38, יונה 50
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שחר שגיב נמצא במקום מצוין בדירוג האולימפי למשחקי טוקיו 2020, אבל גם אחיו הצעיר רן שגיב בן ה-22 ממשיך להתקדם ולצבור ניקוד חשוב בדירוג. בסוף השבוע הוא התחרה בתחרות במסגרת סבב גביע העולם במולאלובה שבאוסטרליה, וסיים במקום ה-12. ההישג הזה העלה אותו למקום ה-71 בדירוג האולימפי.

ממשיך לצבור ניקוד בדירוג האולימפי. רן שגיב | צילום: מיטל חיימוביץ'

עוד כתבות בנושא 
שחר שגיב סיים 34 בסבב העולמי באבו דאבי
שחר שגיב פתח את העונה עם מקום 7 בגביע העולם בקייפטאון
הטריאתלט העיווור אורן בליצבלאו סיים 4 בסראסוטה ונפסל

התחרות במולאלובה היתה למרחק ספרינט. מאמן נבחרת ישראל אורי זילברמן ציין שהשחייה של רן שגיב היתה פחות טובה והוא יצא מהמים כשהוא במקום ה-47. עם זאת, הוא המשיך ברכיבה טובה ועם הריצה הטובה ביותר בקריירה שלו שזה אומר זמן של 15:05 דק' ל-5 קילומטרים. כל זה הביא אותו אל קו הסיום במקום ה-12 בזמן כללי של 52:44 דק' כשהוא רחוק ב-30 שניות מהמנצח הקנדי טיילר מיסלווצ'וק, שבסוף השבוע הקודם סיים במקום ה-11 בסבב העולמי באבו דאבי.

שני ישראלים נוספים התחרו במולאלובה, רועי זוארץ סיים במקום ה-38 בזמן של 54:06 דק' ואמיתי יונה סיים במקום ה-50 (מבין 57 מסיימים) בזמן של 56:30 דק'. השלושה יישארו באזור ובסוף החודש יתחרו פעם נוספת בסבב גביע העולם, הפעם בניו פליימות' שבניו זילנד.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג