טריאתלון ישרוטל ספורט קלאב אילת: החגיגה הקבוצתית

שלב התחרויות, של טריאתלון ישרוטל ספורט קלאב אילת 2012, הסתיים בתחרות הקבוצתית המלהיבה. זה לא רק תחרות ספורט, היא מלהיבה, עוד ועוד נשבים בקסם וזו הדרך המושלמת לסיים את סצנת התחרויות של סוף שבוע מהסוג הזה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שלב התחרויות, של טריאתלון ישרוטל ספורט קלאב אילת 2012, הסתיים בתחרות הקבוצתית המלהיבה. זה לא רק תחרות ספורט, היא מלהיבה, עוד ועוד נשבים בקסם וזו הדרך המושלמת לסיים את סצנת התחרויות של סוף שבוע מהסוג הזה

מאת:יאיר בן עמי


כבר באפריל, באליפות אירופה בטריאתלון שהתקיימה באילת, התקיימה תחרות קבוצתית מלהיבה. הפעם החליטו מארגני אליפות ישראל שלא להקפיד על חודה של חוקה ואפשרו לכל מי שרוצים להשתתף.

התקנון, של תחרות טריאתלון קבוצתית, קובע כי קבוצה צריה לכלול שתי נשים ושני גברים. כדי להעצים את החגיגה אפשרו לכל מי שרצה להירשם גם אם קבוצה אינה כוללת זוג גברים וזוג נשים.


האזור בו מתבצעים המעבירים מלא במעודדים. בתמונה גל לוי (שלישית באליפות ישראל לנוער יום קודם) וגיא כפתורי (מנהל גו אקטיב קיסריה ולפני כמה שנים ספורטאי עילית).


גיא כפתורי בסוג של קאמבק


קבוצת גו אקטיב טרי קיסריה העמידה קבוצה איכותית שכללה את מנהל הקבוצה גאי כפתורי בסוג של קמבק אחרי היעדרות, מתחרויות הטריאתלון, של כשלוש שנים. הקבוצה העניקה מאבק הגון לקבוצת האלתרמן וסיימה במקום השני ועם פער קטן של כדקה על קו הסיום.



שתי קטגוריות גיל נקבעו לדוכני המנצחים. עד גיל 79 (שקלול מצטבר של גיל המרכיבים כל קבוצה) ומעל גיל 80. בתוך הקטגוריות הללו נקבעו קטגוריות של קבוצות בנים, קבוצות מעורבות וקבוצות נשים.


תחנת ההחלפות של התחרות הקבוצתית היא גם זו בה מעבירים את המקל השליחים רק בלי מקל


איך זה מתקיים
כל מתחרה עובר 200 מטרים שחייה, 3 ק"מ רכיבה על אופניים ו-1 ק"מ ריצה. בסיום הריצה מגיע המתחרה לתחנת ההעברה ובה הוא שולח את המתחרה הבא מקבוצתו לטריאתלון נוסף במרחקים שהוא השלים. המתחרה הרביעי של הקבוצה מסיים את הריצה בקו הסיום כשהוא קובע את הזמן של הקבוצה.


האלתרמנס מעבירים את המקל הווירטואלי בדרך לעוד ניצחון


התאומים אלתרמן הציבו הרכב קטלני שאכן השיג ניצחון כללי ואם תרצו זהו מספר 12 במסגרת טריאתלון ישרוטל ספורט קלאב, אחרי 11 אליפויות לאומיות. מי שרוצה יכול לראות את הניצחון הזה מעבר סמלי של התאומים לדגש קבוצתי על פני הדגש האישי לאורך כעשור וחצי.

אם מדקדקים על החוקה אז הרביעייה של אס"א רופין, השיגה את הניצחון בתחרות, בשתי קטגוריות הגיל. בקבוצת הגיל מעל 80 היה הראל זילברמן המרכיב האחרון של הקבוצה, אחרי שנים של היעדרות מקו הזינוק של טריאתלון. אי שם באמצע שנות התשעים היה חתום הראל זילברמן על ניצחון בטריאתלון (נתניה) ודואתלון. וותיקי הענף וודאי זוכרים את הביצוע המרשים שלו, בטריאתלון הבינלאומי של אילת באמצע שנות התשעים כשיצא ראשון מהמים והקדים את טובי השחיינים של ענף הטריאתלון העולמי באותה תקופה. הביצוע תועד על ידי מצלמות יורו ספורט ושודרו לכל העולם כשבועיים לאחר התחרות. כיום הראל מאמן את דור העתיד ואחיו, אורי, הוא מאמן האקדמיה למצוינות של הטריאתלון.


הראל זילברמן על קו הסיום


הטריאתלט החדש, ומוזיקאי המפורסם, עברי לידר היה המרכיב האחרון של קבוצה שכללה את סמדר חביב, עמי מגן וענבל יהב. רביעייה תקנית שסיימה במקום השלישי בקבוצת הגיל המצטבר 80 +. בסיום התחרות אמר עברי שזה היה הקשה יותר מטריאתלון במרחק הספרינט אותו סיים יום קודם וגם במקום השלישי בקבוצת גילו.


עברי לידר עם שותפיו למקום השלישי של רביעיות מעל גיל 80


כל מי שראה את התחרויות הקבוצתיות, גם באליפות אירופה באפריל וגם אתמול במסגרת טריאתלון ישרוטל ספורט קלאב אילת, העיד כי זהו אירוע ספורטיבי מלהיב. חגיגה של ממש המוסיפה צד בידורי לצד התחרותי אליו לא מוותרות הקבוצות.

דוכני המנצחות של התחרות הקבוצתית

דירוג כללי:
1. אלתרמנס, 55:24 דקות
2. גו אקטיב קיסריה, 56:29 דקות
3. אס"א רופין עמק חפר, 56:33 דקות

רביעיות בנים עד גיל 79:
1. גו אקטיב טרי קיסריה, 56:29 דקות
2. רואד ראנרס, 58:27 דקות
3. מכבי תל אביב, 1:01:21 שעה

רביעיות בנים מעל 80:
1. אלתרמנס , 55:24 דקות
2. ברי/שמיר, 57:21 דקות
3. נחום/קרמן, 58:40 דקות

רביעיות מעורב עד 79:
1. אס"א רופין עמק חפר, 56:33 דקות
2. אהרוני/בהט, 56:37 דקות
3. טריאלבי, 57:45 דקות

רביעיות מעורב מעל 80:
1. אס"א רופין עמק חפר, 59:19 דקות
2. הפועל עמק האוש"ר, 1:02:16 שעה
3. מגן/יהב/לידר/חביב, 1:09:40 שעה

רביעיות נשים עד 79:
1. טרי-די, 1:06:13 דקות

רביעיות נשים מעל גיל 80:
1. כהן/אלקיים, 1:14:58 שעה
2. אלתרמנס, 1:21:55 דקות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג