טריאתלון הילדים הראשון ברעננה

האירוע הייחודי, שיתקיים במרכז לשחייה וספורט ברעננה בחול המועד פסח, פתוח לילדים מכל הארץ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

האירוע הייחודי, שיתקיים במרכז לשחייה וספורט ברעננה בחול המועד פסח, פתוח לילדים מכל הארץ

מאת:מערכת שוונג


לראשונה בתולדותיה, לרגל ציון השנה ה-90 להיווסדה, תקיים העיר רעננה תחרות טריאתלון ייעודית לילדים, בהובלת המרכז לשחייה וספורט רעננה ובחסות New Balance.


הטריאתלון יתקיים ביום ראשון, 8.4.2012, חוה"מ פסח, החל מהשעה 07:00 במרכז לשחייה וספורט ברעננה. המרוץ יחולק לקבוצות גיל (8-9, 10-11, 12-13, 14-15), כאשר ניתן להרכיב שלשות שיורכבו משחיין/נית, רוכב/ת ורץ/ה מאותו בית הספר. הזוכים בשלושת המקומות הראשונים בכל קטגוריה יזכו בפרסים, ובתום התחרות תיערך הגרלת פרסים יקרי ערך. ברחבת החנייה של הבריכה יוקם מתחם EXPO.

התחרות נועדה לעודד את הילדים לאורח חיים אקטיבי ובריא, לפעילות גופנית ושיפור היכולות האישיות. לצד אלמנט התחרות, יתקיים הטריאתלון תחת המוטו "העיקר הוא ההשתתפות". האירוע פתוח לילדים מכל רחבי ישראל. 

קבוצת הטריאתלון המקומית של רעננה, Team eye can, הפועלת זה שלוש שנים תחת המאמן יורם לבב, נרתמה להצלחת האירוע ומקיימת מתחילת מרץ אימונים פתוחים להכנת הילדים. 


"אימוני הטריאתלון ממש מהנים אך לא קלים כפי שנראה", אמר עידן סחר, נער בן 14 שלומד בחטיבת הביניים רימון. "לפני שהצטרפתי לאימון הראשון לא ידעתי שהאימון יהיה כל כך קשה כי אני רץ ומשחק כדורסל, אבל רמת האימון גבוהה מאוד. אני אשתתף בתחרות ואנסה להשיג את התוצאה הטובה ביותר".

אסף שדה, מנהל המרכז לשחייה וספורט: "אני שמח ונרגש לארגן ולארח פעם ראשונה את טריאתלון הילדים. אני רואה בענף זה ספורט עתידי, בו ישתתפו המונים. העיר רעננה בכלל והמרכז בפרט עוסקים בעשייה נרחבת במהלך כל השנה למען כלל תושבי העיר, ואני שמח שהטריאתלון יהיה חלק מעשייה רבה זו".

הרשמה באתר http://www.bdg-events.co.il.


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג