טריאתלון: אליפות ישראל 2012 תתקיים בחיפה

לאחר 25 מהדורות אליפות ישראל בטריאתלון לא תתקיים באילת ותועבר לחיפה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לאחר 25 מהדורות אליפות ישראל בטריאתלון לא תתקיים באילת ותועבר לחיפה

מאת:יאיר בן עמי


טריאתלון ישרוטל ספורט קלאב אילת היה מארח אליפות ישראל בטריאתלון מאז שנת 1987. רק פעם אחת (בשנת 1998) לא היה ישרוטל נותן החסות והמארח וגם אז התחרות התקיימה באילת.

השנה, בחודש הבאה (19 עד 23 באפריל 2012) תארח העיר אילת ובחסות רשת ישרוטל את אליפות אירופה. האליפות תתקיים לאורך שלושה ימים. ביום שישי (20 באפריל) יתקיימו מקצי האולימפי קבוצות גיל, עילית נערות ועילית נשים.בשבת (21 באפריל) יתקיימו מקצי קבוצות גיל ספרינט, עילית נוער ועילית גברים. ביום ראשון (22 באפריל) יתקיימו מקצי שליחים קבוצתי ופראולימפי. ביום חמישי, 19 בחודש אפריל 2012, יצוין יום השואה. במסגרת אירועי האליפות מתכנן איגוד הטריאתלון טקסים שינציחו את זכר קורבנות השואה ובהשתתפות כל המשלחות.

בעקבות האירוע הגדול שקלו באיגוד הטריאתלון האם נכון יהיה לקיים שתי תחרויות כה גדולות באותה השנה באילת. לאחר מחשבה רבה, שקלול כל הנתונים ובעצה אחת עם ישרוטל הוחלט כי האליפות תנדוד השנה לחיפה.עידן סנדק, מנכ"ל איגוד הטריאתלון,אמר לשוונג: "בעקבות פנייה מעיריית חיפה והקשר הטוב שנוצר ובגלל קיומה של אליפות אירופה באילת בחודש הבא החלטנו לקיים את האליפות בחיפה". סנדק הוסיף כי כפי שזה נראה האליפות תשוב לאילת בשנת 2013.

האליפות תתקיים בחוף דדו אשר אירח את אליפות ישראל בספרינט טריאתלון משנת 1994 ועד לשנת 1997. בשנת 1995 בוטל מקצה השחייה בגלל ים סוער. אז ניצח בתחרות אמיר בכר כשהצליח לנצח את גלן קוק שהיה אז מהטובים בעולם וזכה במדליית הכסף באליפות העולם הראשונה (1989) שנערכה אויניון בצרפת. רכיבת הכביש אמורה להתקיים על כביש החוף (כביש 2) אשר ייסגר במיוחד לתחרות.

דובר עיריית חיפה מסר לשוונג: "דברים עדיין לא סגורים. כשיהיה משהו וודאי אנחנו ניידע את כולם". הדובר כנראה מתכוון לעובדה כי המשטרה טרם אישרה את מסלול הרכיבה.


יאיר בן עמי - מציאות נושכתיאיר בן עמי
עורך ראשי אתר Shvoong בעל הטור מציאות נושכת



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג