טרגדיה בעולם האופניים: הרוכב מיקלה סקרפוני נהרג מפגיעת רכב בזמן אימון

הרוכב האיטלקי שהוביל את קבוצת אסטנה והתכונן לג'רו דה איטליה, יצא לאימון קצר בקרבת ביתו באיטליה ונפגע באופן קטלני על ידי רכב מסחרי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מיקלה סקרפוני, רוכב הכביש האיטלקי בן ה-37 ואלוף הג'ירו ד'איטליה מ-2011, נהרג היום במהלך רכיבת אימון מפגיעת רכב. סקרפוני שב אתמול לביתו לאחר שסיים אתמול (שישי) להתחרות בטור של האלפים, ולפי דיווחים נהרג מפגיעת רכב מסחרי בצומת דרכים, במהלך רכיבת אימון קצרה לא רחוק מביתו בעיר פילוטרנו אשרבמרכז איטליה.

באנר ביטוח לביטוח ולבדיקת זכאותך – לחץ כאן

קבוצתו יצאה בהודעה רשמית וציינה כי סקרפוני היה אבן דרך עבור כולם בקבוצת אסטנה, "זו טרגדיה כואבת כדי שתהיה כתובה במציאות. מיקלה סקרפוני נהרג הבוקר בזמן אימון רכיבה בקרבת ביתו. הוא נפגע בצומת דרכים על ידי רכב מסחרי. זו אבדה של אלוף בממדים גדולים ובחור מיוחד שתמיד חייך". סקרפוני היה כאמור באימונים האחרונים לקראת הג'ירו דה איטליה שיוזנק בעוד שבועיים (5 במאי). הרוכב הכשרוני הזה ידע שיאים גדולים במהלך הקריירה הארוכה שלו שנמשכה 16 שנה וביום שישי הגיע במקום הרביעי בטור של האלפים בטרנטו. בג'ירו דה איטליה לפני 6 שנים הוא הכותר כמנצח לאחר שהמנצח אלברטו קונטדור נפסל.

הפוסט האחרון שלו בטוויטר מאתמול בערב הציג אותו עם שני ילדיו התאומים בסלון ביתם עם חולצת ה"ג'רסי" של המוביל מהטור של האלפים.

הפוסט האחרון של סקרפוני בטוויטר



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג