טיולי אופניים מחוץ לגבולות הארץ

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:רני בקר

עם בואו של האביב, יוצאים מהכוכים רוכבי אופניים רבים, אשר בחרו מטעמים אלה ואחרים לא לרכוב בחודשי החורף. ההתעוררות משינת החורף העמוקה, מובילה רבים מהם לשדות הדרום הפורחים, נהרות הצפון השוצפים וכמובן תמצאו רבים מהם באירועי אופניים המוניים מסוג זה או אחר.

למי שידו משגת, חודשי האביב והקיץ מאפשרים נופשונים בחו"ל, בליווי בן הזוג האהוב (האופניים כמובן) באזורים ונופים אותם לא ימצאו בין נופי ארצנו.

וכיאה לכללי השוק החופשי, ביקוש מביא להיצע וכך קמו להן בשנים האחרונות, חברות טיולים המתמחות בטיולי אופניים מעבר לגבולות ארצינו.

חברת ספורט אנד פאן, הקיימת מזה 14 שנים, החלה לעסוק לפני שנתיים בטיולי אופניים בחו"ל ביעד עיקרי בו היא מתמחה – כריתים. החברה מציעה לאוהבי האופניים שילוב של חופשה ורכיבה באי היווני, כבר בחופשת פסח הקרובה ובמשך חודשי הקיץ והאביב.
האי כריתים הוא הגדול והיפה בין איי יוון ומכיל רכסי ההרים עולים מן הים אל פסגות בגובה מעל 2,400 מטר, בקעות חבויות, שדות וכפרים אקזוטיים וקניונים אדירים.
במסגרת הטיול תוכלו לצאת לרכיבה בת חמישה או ששה ימים, שתכלול רכיבות במקומות מרהיבים, ישיבות בטברנות מקומיות וכמובן הרבה מאד, טבע, ים והרים.
טיול מסוג זה יעלה לכם בין 750 ל- 850 יורו, אך תקבלו פנסיון מלא, כולל לינה, ארוחות מלאות, הובלה של האופניים, רכב ליווי, מדריך מקומי דובר אנגלית רהוטה ובנוסף ליווי צמוד של רוני, ישראלי החי שנים רבות בכריתים. טיולי ספורט אנד פאן מתאימים למשפחות וקבוצות והם ברמת רכיבה בינונית ומטה. פרטים נוספים ניתן למצוא בטלפון – 048641875


כריתים מזווית נסיעה אחרת

חברה נוספת שצרפה לסל החבילות שלה טיולי אופנים היא חברת מדרפט. מדרפט היא חברת טיולים בינלאומית המתמחה כעשר שנים בטיולי הרפתקאה ושטח באגן הים התיכון ובעיקר בטורקיה. חברת מדראפט פועלת בעיקר בשוק האירופאי תוך הקפדה על הכללים והסטנדרטים האיכותיים והמקצועיים של שוק זה. לחברה ניסיון מצטבר עם עשרות רבות של גופים עסקיים ולקוחות פרטיים ולדיבריהם הם מסוגלים להיערך לכל צורך אותו ידרוש הלקוח. לפני כ-3 שנים החלה מדרפט לפעול גם בשוק הישראלי, וכיום היא מוציאה לחו"ל עשרות טיולי ג'יפים וטיולי אתגר בשנה. כאמור הוחלט במדרפט לנסות ולהעתיק את ההצלחה שהיתה להם בשוק טיולי האתגר, לטיולי האופניים ולשם כך הם שכרו את שירותיו של נועם תדהר, מדריך אופניים בינלאומי, מדופלם שעל גבו הוא נושא אלפי קילומטרים של דיוושים בינלאומיים, כולל הודו אירופה ובשנים האחרונות הוא מתמחה באזור דרום טורקיה וחבל הקצ'קאר שבצפונה.
מדרפט מציעה שלל מסלולי רכיבה, ברמות שונות של קושי, החל מרמות נמוכות למשפחות וילדים ועד רמות קשות לרוכבים מנוסים בלבד. טיולי סופ"ש, אמצע שבוע ואף שבוע שלם. מסלולי האופניים של "מדרפט" בטורקיה מאפשרים לרדת מהשבילים הידועים והמוכרים, אל שבילים צדדים שם מתגלות פינות חמד סמויות מהעין, שם המקומיים לא התעייפו מזרם בלתי פוסק של תיירים, וישמחו על המפגש עם טיילים מזדמנים.
על מנת לתת לקהל הרוכבים את האפשרות ליהנות מכל העולמות, התמקדה חברת מדרפט בשלושה אזורים נבחרים בטורקיה. ברכס הקצ'קר שממוקם בצפון מזרח המדינה ומהווה חלק מרכס הפונטוס, בהרי הטאורוס בדרום ובנופים הייחודים של קפדוקיה שנמצאת במרכז הרמה האנטולית.
בחבלי קפדוקיה והרי הטאורוס כל רוכב ומטייל יוכל למצוא את המסלול המתאים לו. לרוכבים המנוסים תהייה האפשרות להביא את יכולתם לידי ביטוי בעליות הרבות, ברכיבה על שבילים צרים ובירידות אינסופיות. למשפחות מציעים האזורים רכיבה רגועה בנופים המדהימים. זו חוויה מיוחדת וראשונית, שכל אחד מבני המשפחה יוכל ליהנות ממנה.


נופים עוצרים נשימה בטורקיה

עלות מחירי הטיולים של מדרפט עומדת על כמה מאות דולרים ומשתנה בהתאם לאופי המסלול ואורך החופשה. החבילה כוללת כמובן, טיסות, העברות, לינה ופנסיון מלא, מדריך ישראלי, טיפים למקומיים וכל הדרוש לאורך הטיול. לפרטים נוספים – מדרפט – 036444811

חברות נוספות שתמצאו בשוק טיולי האופניים הבינלאומי הן, חברת נאות הכיכר, ארקיע אינטרנשיונל, טיולי ג'ירף, איסתא, רג'און ובוודאי ישנן עוד כמה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג