חצי מרתון ירושלים – עיר של אריות

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:רני בקר

חצי מרתון ירושלים – ריצה בעיר של אריות

רבות כבר דובר וסופר על נושא המאבק בטרור במהלך חיי היום יום. יש הטוענים כי אסור להיכנע לטרורוצריך להמשיך לנהל חיים כסדרם במגבלות הקיימות וכי פגיעה באורך החיים משמעה כניעה לטרור ונצחונו.אחרים לעומתם גורסים כי קדושת החיים חשובה יותר מכל בילוי או פנאי וכי אל לנו לסכן את חיינו וכל שעלינו לעשות הוא לשבת ולחכות עד יעבור זעם.ראשי העיריות ומארגני אירועי הספורט, לא שונים מאותה אם המתלבטת אם לשלוח את ילדיה לקניון או לבטל את הסרט המתוכנן ואף האחריות המוטלת על גבם גבוהה בהרבה מזו של אותה אם.
וכך בתקופה האחרונה אנו עדים לביטולם או "דחיתם" של לא מעט אירועי ספורט, כאשר ידוע לכל כי הסיבה העיקרית לכך היא חשש המארגנים מתוצאות לא רצויות,תוסיפו לכך את הפחד כי לא יבואו מספיק משתתפים וכמובן עלויות האבטחה היקרות שכמעט ולא הובאו בחשבון בתקציבים המקוריים(המשטרה מאפשרת קיומו של אירוע מבחינה ביטחונית, רק בתנאי שיהיה שוטר כמעט בכל מטר וזה עולה הרבה) והנה לכם מתכון מבטיח לביטול אירוע ספורט המוני.
ראינו זאת במרתון תל-אביב שבוטל בחודש שעבר, כאבנו את ביטולו/דחייתו של סובב נגב (אופניים), מרוץ יבנה שהיה מתוכנן לחודש זה ועוד כמה נוספים.


יו"ר הכנסת אברום בורג בלוית שניים ממאבטחיו

והנה בא ראש עיריית ירושלים, העיר המותקפת ביותר בארץ ומחליט שלא רק שחצי מרתון ירושליםיתקיים על אפם וחמתם של הגויים, אלא שהשנה יהיה המרוץ מפואר יותר והוא דאג להעתיק את מסלולו לתוך טבורה של העיר, בדיוק ברחובות ההומים אדם(היום כבר פחות) עם דגש על מעבר ברחובות בהם היו פיגועים, כניסה לרחובותיה הצרים של שכונות הבירה, מעבר בין כל עמודי התווך של מדינת ישראל(ביהמ"ש העליון, כנסת ישראל, הר הרצל, יד ושם ועוד) כאשר לאורך כל הדרך מלווים את הרצים האריות שפוזרו לאחרונה בעיר (בדומה לדולפינים מת"א).
נראה היה כי לחימתו של ראש העיר, וכל אנשי מחלקתהספורט בעירייה (צ'יקו וחבורתו) השתלמה כיוון שלא מעט אנשים סיפרו לי כי הם באופן אישי הגיעו למרוץ ירושלים דווקאבגלל המצב וכאות הזדהות עם הבירה והמרוץ שלא בוטל וחלקם אף הודו כי מעולם לא השתתפו במרוץ זה ודווקא השנה החליטו להשתתף בו.


אהוד אולמרט – ראש העיר – לא מוותר על חצי מרתון ירושלים

המרוץ עצמו אורגן בצורה מושלמת, הכל דפק כמו שעון, כולל הזינוק במועדו,סגירת הכבישים המלאה וללא כל פשרות, נקודות חלוקות המים הרבות לאורך כל הדרך, הליווי הרפואי וכמובן האבטחה חסרת התקדים.

חצי המרתון הסתיים בניצחונו של זבדייה וודאג' בזמן של 69:31 דקות, אחריו סייםאסף בימרו בזמן של 69:41 ובמקום השלישי איילה סטאין בזמן של 70:22 דקות. סטאין שמפגין עליונות במרוצי ה- 10 ק"מ,נראה כי אינו יכול למתחריו (חניכיו) במקצים הארוכים יותר, ראינו זאת במרוץ התבור ל-11 ק"מ ובכל מרוצי החצי מרתון.
בין הנשים ניצחה כמובן נילי אברמסקי בזמן של 79:25, אחריה אתי איינר ובמקום השלישי אורנה בלאו ממכבי ת"א.
לסיכום – מרוץ מוצלח, שהצליח למשוך אליו אלפי משתתפים, כולל יו"ר הכנסתוראש העיר שרצו את חצי המרתון עם מאבטחי שב"כ צמודים והוכיח לכל כי אסור להיכנע וצריך להמשיך במלאכת העשייה והספורט.

קישורים קשורים:
תמונות מהתחרות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג