חיזוק לאתלטיקה הישראלית: סאלם באיולין קיבלה אזרחות

אשתו של מארו טפרי שהיא ספורטאית על בזכות עצמה זכתה לקבל את תעודת הזהות הישראלית שלה וכעת תנסה לקבוע בראש שקט את הקריטריון לטוקיו 2020
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לונה צ'מטאי סלפטר סלאמאוויט ביולין ביטי דויטש אזאוונט טקה על הפודיום של אליפות ישראל ב-15 קילומטר
לונה צ'מטאי סלפטר סלאמאוויט ביולין ביטי דויטש אזאוונט טקה על הפודיום של אליפות ישראל ב-15 קילומטר

בשורה משמחת במיוחד הגיעה הבוקר (ראשון) ממשרד הפנים, שם העניקו הבוקר לסאלם (סלאמוויט) באיולין את תעודת הזהות הישראלית שלה ומהיום היא וכל לייצג את ישראל בתחרויות בינלאומיות וגם לכוון למשחקים האולימפיים טוקיו 2020.

רוצה לנסוע עם בעלה לטוקיו. סאלם באיולין (שנייה משמאל) | צילום: יח"צ איגוד האתלטיקה

עוד כתבות בנושא 
מארו טפרי שבר את שיאו הישראלי בחצי מרתון 
לונה צ'מטאי סלפטר קבעה את התוצאה ה-20 בכל הזמנים בחצי מרתון 
כיצד לונה צ'מטאי סלפטר וביטי דויטש השתפרו כל כך הרבה בשנה אחת? 

באיולין נשואה לשיאן ישראל במרתון ובחצי מרתון, מארו טפרי. השניים נישאו באתיופיה, אך מאחר והיא לא יהודיה, משרד הפנים היקשה עד היום את קבלת האזרחות הישראלית שלה. באיולין היא רצה מוכשרת למרחקים ארוכים, גם בכביש אך בעיקר במסלול שבו היא מתמחה במרחקים של 5,000 ו-10,000 מטרים. רק לפני שבוע היא השתתפה בחצי מרתון ברלין, שם סיימה במקום השלישי הכללי בזמן של 1:09:02 שעה. רק לונה צ'מטאי סלפטר רצה מהר יותר מזה מבין הישראליות. חוץ מזה, במקצה ל-10 קילומטרים במרתון סמסונג תל אביב האחרון באיולין ניצחה בין הנשים בזמן של 31:53 דק'.

בפוסט שפרסמה אגודת מכבי תל אביב בה מתאמנת באיולין היא צוטטה כשאמרה: "אני נרגשת לייצג את מדינת ישראל ואעשה כמיטב יכולתי. המסע לעבר המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 בתור אזרחית ישראלית מתחיל היום. אני מודה לאגודת מכבי תל אביב שעמדה מאחוריי לאורך כל הדרך ולאיגוד האתלטיקה ומשרד הספורט".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג