חוצה ישראל – מזרח מערב

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:רני בקר

חוצה ישראל מזרח-מערב יוצא לדרך בפעם השנייה.

אנשי השטח התקנאו בחבריהם מהכביש וביקשו חוצה ישראל בשטח.
איקי רהט, ומועדון הרוכבים בכל אופן גולן, הרימו את הכפפה וקיימו בשנה שעברה בפעם הראשונה רכיבת אופניים אתגרית החוצה את ישראל ממזרח למערב.
האירוע היה הצלחה גדולה והנאה צרופה למשתתפים והנה הוא כבר נהיה מסורת בקרב רוכבי השטח, צמאי העליות ורעבי המורדות ובסופ"ש הראשון של חודש יוני הוא יתקיים בפעם השנייה והלא אחרונה.


חוצה ישראל 2004

המסע כולל רכיבת שטח בת שני ימים מאורטל שברמה"ג ועד לחוף אכזיב שעל שפת ים התיכון.
הרכיבה מיועדת לרוכבים מנוסים ובעלי כושר גבוהה, המסוגלים לטפס עליות ארוכות ומייגעות וליהנות מירידות מהירות ואתגריות.

ביום הראשון (שישי 3.6), יזכו הרוכבים לרדת מגובה של 950 מ', בירידה מהירה וארוכה לגובה 50 מ' ואחר כך עליה ארוכה ומתישה עד לנקודת הסיום שבקיבוץ סאסא בגובה 888 מ', שם יבלו הרוכבים את הלילה בשינה קיבוצית מרוכזת.

בשבת בבוקר, הוא היום השני למסע, יצאו הרוכבים לנופי הגליל הקסומים, בין ואדיות, נחלים, מערות ושלל אזורים מיוחדים במינם, עד לנקודת הסיום שבחוף אכזיב.


מפת המסלול

אורך המסע כולו- 120 ק"מ והוא יעלה בין 350 ל- 420 ¤ (תלוי כמה מוקדם נרשמתם) כולל הכל – לינה, מזון, הקפצות וכל שאר התוספות שאיקי רהט נותן ברוחב לב ללקוחותיו.


כל הפרטים על חוצה ישראל מזרח-מערב באתר בכל אופן גולן.
ואצל איקי רהט בטלפון 04-6969749 052-850282

תמונות: בכל אופן גולן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג