חווית התנדבות מדהימה

מאז שיצאתי מהחווה, חיפשתי דרך ייחודית לתרום ולהעביר חלק מהניסיון ומהחוויה שלי בתוכנית לשם העברת מסר לאורח חיים בריא ופעלתני. את התשובה מצאתי בהתנדבות במרכז הספורט לילדים בבית חולים מאיר בכפר סבא.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאז שיצאתי מהחווה, חיפשתי דרך ייחודית לתרום ולהעביר חלק מהניסיון ומהחוויה שלי בתוכנית לשם העברת מסר לאורח חיים בריא ופעלתני. את התשובה מצאתי בהתנדבות במרכז הספורט לילדים בבית חולים מאיר בכפר סבא.

מאת:ליאב רוזנברג


הגעתי למרכז הספורט להיפגש עם פרופסור דני נמט, המנהל אותו יחד עם פרופסור אלון אליקים. כשהגעתי, נחשפתי לפרויקט מדהים המוקדש לילדים הסובלים מעודף משקל. לילדים אלו מצמידים מאמנים מוסמכים ויש להם פגישות קבועות עם תזונאים המתאימים להם תפריטים מיוחדים. כמו כן, מעניק המרכז מעקב אחר המשקל והצבת יעדים בדגש אישי לכל ילד והייחודיות שלו.


פרויקט מדהים המוקדש לילדים הסובלים מעודף משקל (צילום: באדיבות ליאב רוזנברג)


לאחר הפגישה עם פרופ' נמט, התחלתי להגיע למרכז בין פעם לפעמיים לשבוע. התאמנתי עם הילדים, שוחחתי איתם ומכיוון שהתהליך הזה היה לקראת הגמר שלי בחווה, המשכתי יחד איתם לרדת במשקל, לרוץ ובעיקר לגלות הנאה חדשה בספורט.

לאחר 3 חודשים עם הילדים, החלטתי לנסות ולגוון באווירת האימונים שערכנו במרכז. ישנם הגבלות שונות באימונים הנערכים במתחם שטח בית החולים, וזאת עקב מחסור בתקציב (הרבה מהגיוון שקיים הוא רק בזכות המדריכים) ועל כן, החלטתי לערוך הפנינג חד פעמי שכלל יציאה לפעילות מיוחדת.

התאמנתי עם הילדים, שוחחתי איתם (צילום: באדיבות ליאב רוזנברג)

לאחר קבלת האישור מפרופ' נמט, התחלתי לחפש מקום בו אפשר יהיה לאכלס כמות גדולה של ילדים ולערוך הפנינג ספורט גדול. לשם כך, נתרמו מגרשי ה"גולטיים" בכפר סבא ומיד התחלתי לעבוד על תכני ההפנינג. החלטתי, בהתייעצות עם המאמנים, לערוך מעין סבב תחנות, כאשר תחנה אחת תשים דגש יותר על זריזות, אחרת יותר על כוח וכך הלאה. לאחר קביעת  התחנות, החלטתי לפנות לחבריי לתוכנית שיבואו ויירתמו גם הם מכיוון שכולנו היינו במקום ההוא של "הילד השמן" והרגשתי שזו ההזדמנות שלנו לבוא ולתת קצת בחזרה בצורה מעוררת השראה וייחודית. למזלי הרב, רוב חבריי אכן נרתמו למטרה המיוחדת. יחד עם הילדים העברנו אחר צהריים של כיף, ספורט וחוויות רבות שבסופו, כולנו יצאנו מנצחים.

יחד עם הילדים העברנו אחר צהריים של כיף, ספורט וחוויות רבות (צילום: באדיבות ליאב רוזנברג)


בזכות חוויה זו, למדתי דבר חדש על הספורט
– יש לו יכולת לקרב ולעזור והקהילתיות שהוא יוצר היא רבת ערך.


ליאב רוזנברגליאב רוזנברג- בן
27 מתוגרר בתל אביב ולומד תקשורת שנה ראשונה יש לי 2 אחים מורן הגדול
הבכור וטל הקטן שאיתו השתתפתי בתוכנית, סהכ הימים שבילתי בחווה הם 101 יום
שהיו נקודת מפנה משמעותית מאוד בחיים שלי  התחביבים שלי חוץ מספורט הם גם
מוזיקה וקריאה בספורט אוהב בעיקר ריצה וכדורגל


קישורים: ריצהמרתון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג