חדש – דואתלון הר איתן

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:שי כרם-מנהל התחרות



דואתלון הר איתן סטף ע"ש גיא זקהיים

דואתלון הסטף או הר איתן לרוכבי ההרים המכירים את האזור בשם זה, היא תחרות דואתלון ייחודית אשר הוכנסה לסבב התחרויות השנה ותתקים ב-10 ביולי השנה בהרי ירושלים הקרירים.

דואתלון הר איתן נערך לזכרו של גיא זקהיים ז"ל ממבשרת ציון אשר נפטר ממחלת הסרטן.
הר איתן המוכר למטיילים רבים וכמובן לרוכבי אופניים, הוא אתר השייך לקק"ל מקום מדהים ביופיו ממנו נשקף נוף מרהיב הצופה אל הרי יהודה והעיר ירושלים. לא פלא שהמקום מושך אליו מאות רוכבי אופנים, רצים, מטיילים ואחרים בכל שבוע אם לאימונים או סתם לטיול רגלי נחמד באתר מיוחד זה.

אתגר אמיתי
המכירים את המקום ודאי יודעים כי תנאי התחרות מאתגרים בהחלט כל רוכב או רץ. תנאי השטח (מבחינת המסלול) מתאימים בהחלט לאופיה של התחרות. כשמה כן היא – תחרות הרים ולכן חלקו של המסלול גם בריצה וגם באופניים מאופיין בעליות וירידות לא מעטות.

התחרות אשר קיבלה חסות גדולה מחברת EXCELLENCE NESSUAHומחברת NDS צפויה להיות מתוקשרת בצורה נרחבת בערוץ הספורט.

מסלולים
מסלול ריצה אתגרי במעלה הר איתן – מאתר הכניסה (אזור שטח ההחלפה) עד לנקודת סיבוב וחזרה. המסלול מאופיין בעליות ירידות ומישורים וכמובן בנופים יפיפיים.
למקצה האולימפי ריצה ראשונה 8 ק"מ הלוך וחזור וריצה שנייה 4 ק"מ.
למקצה הספרינט ריצה ראשונה 4 ק"מ ושנייה 2 ק"מ.
מסלול האופניים הוא על המסלול המקיף את הר איתן והיקפו 8 ק"מ. המסלול רחב ונוח לרכיבה (אינו טכני) מסלול מהיר בכללו ומאופיין בעליות וירידות לסרוגין.
מקצה אולימפי מבצע שתי הקפות שהן 16 ק"מ ומסלול הספרינט הקפה מהירה אחת של 8 ק"מ.
בתחרות זאת גם מקצה ילדים אשר לו נבחר במיוחד מסלול מישורי בעל דרגת קושי המתאימה להם. ריצה ראשונה 1.5 ק"מ ריצה, אחריה רכיבה למרחק 3 ק"מ וריצה אחרונה למרחק 750 מ'.

התחרות היא בסבב תחרויות איגוד הטריאתלון וניקוד יינתן על השתתפות במקצה האולימפי כפי שניתן בכל תחרויות הטריאתלון שבסבב.

פרטים נוספים על התחרות, שאלות ובירורים תוכלו להפנות למנהל התחרות שי כרם בטלפון 0525343168 או אל משרדי איגוד הטריאתלון וכמובן דרך אתר SHVOONG.

שנסו מותניים, חזקו רגליים הדקו חגורות ובואו לחוויית שטח אחרת מיוחדת ומאתגרת!!!
שלכם למען ארגון תחרויות ברמה אחרת – שי כרם מנהל התחרות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג