חדש בישראמן 2023: שיפוט VAR באופניים

החל מהשנה הבאה יתקיים בישראמן שיפוט באמצעות צילום וידאו בזמן אמת שילווה את הרוכבים המובילים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ישראמן | צילום: מארק נומדר

הרשמה לישראמן 2023

לאחרונה פרסמנו כי החל מהשנה הבאה ייערכו בישראמן בדיקות סימום על ידי הסוכנות הלאומית של ישראל למניעת סמים בספורט, על מנת לשמור על ספורט נקי. כעת, על מנת להרחיב את הפיקוח בתחרות, יבוצע החל מישראמן 2023 שיפוט באמצעות צילום וידאו בזמן אמת על מסלול האופניים על ידי מצלמת VAR (Video Assistant Referee).  המצלמה תעקוב אחרי המובילים בתחרות ושופט ה-VAR דראפטינג יהיה מאמן האופניים אריה בר-אור.

תחרות הישראמן תתקיים כאמור בשנה הבאה ב-27 בינואר וכפי שפרסמנו לאחרונה תתקיים בה גם בדיקת סימום כחלק משיתוף הפעולה הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט. "ההודעה על קיום בדיקות הסמים בישראמן 2023 היא צעד גדול עבור הספורט הנקי ועבור הענף אשר פופולריות רבה בישראל ובעולם", אמר לשוונג ד"ר דניאל הרשטיין, מנכ"ל הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט, "אנו בעלי מטרה משותפת – המטרה היא כי כל הספורטאים יעמדו שווים על קו הזינוק ויתחרו בהגינות ובכבוד. אלה הם ערכים הראויים לאנשי ברזל ומשקפים את המשמעת האיתנה והתחרות ההוגנת שבבסיס ענף הספורט. אני מאמין שבשנים הקרובות נראה יותר בדיקות סמים, פיקוח והדרכה בענפים נוספים ובתחרויות נוספות", סיכם הרשטיין.

צילום: מארק נומדר



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג