חדשות השבוע מעולם הרכיבה

קונטדור מנצח את הנג"ש בקטע ה-4 בקסטיליה א לאון וככול הנראה ירשום ניצחון נוסף העונה ושלישי רצוף במרוץ הספרדי. מצבת הזיכרון לעצם הבריח השבורה של ארמסטרונג ממרוץ קסטיליה א לאון נהרסה על ידי חוליגנים. אייבי גילת מדווח 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


קונטדור מנצח את הנג"ש בקטע ה-4 בקסטיליה א לאון וככול הנראה ירשום ניצחון נוסף העונה ושלישי רצוף במרוץ הספרדי. מצבת הזיכרון לעצם הבריח השבורה של ארמסטרונג ממרוץ קסטיליה א לאון נהרסה על ידי חוליגנים. אייבי גילת מדווח 

מאת:אייבי גילת


חוליגנים הרסו את "מצבת זיכרון" שהקימו מעריציו של ארמסטרונג כאשר שבר את עצם הבריח במרוץ וואלטה קסטיליה א לאון בספרד, כך דיווח יומון הספורט הספרדי MARCA, ממנו מתברר, שחוליגנים שברו והרסו זוג אופניים כחול שהועמד כסוג של אנדרטה במקום בו התרסק ארמסטרונג במרץ שנה שעברה שם שבר את עצם הבריח שלו. ארמסטרונג, שהתרסק כבר בשלב הראשון של המרוץ 20 ק"מ לסיום גרם להתעניינות שיא של התקשורת העולמית לכפר הקטן הנמצא בצפון ספרד. גורמים רשמיים מסרו שידאגו לתקן את האתר ושהפעם יצרו משהו חזק הרבה יותר שיקשה על החיים של החוליגנים שינסו לחבל ולהרוס.

קונטדור מנצח את הנג"ש בקטע ה-4 בקסטיליה א לאון

אלברטו קונטדור מוכיח שוב בספרד שהוא הרוכב הטוב בעולם כאשר הוא מנצח את קטע הנגד שעון בן ה-15.1 ק"מ בוואלטה קסטיליה א לאון. לאחר שהפסיד לאיגור אנטון בקטע ה-3 נותן קונטדור הצגת תכלית מרשימה וקובע זמן של 20:30 דקות בקטע תוך שהוא גובר על איגור אנטון ב-54 שניות ומוריד אותו למקום השני בדרוג הכללי המצטבר. איך שהדברים נראים כעת יהפוך קונטדור ביום א' לרוכב הראשון ב-25 שנות היסטוריה של המרוץ הזה שזוכה בו שלוש פעמים. בינתיים העונה הזו קונטדור זוכה ב-3 מרוצי שלבים שבהם השתתף: הטור של אלגרב, פריס ניס, וקסטיליה א לאון. קונטדור מוכיח שמה שקרה בקריטריום אינטרנציונל שבו סיים במקום ה-15 בדרוג הכללי המצטבר הייתה תקלה שולית ומינורית ונגרמה בשל בעיות של אלרגיה. אבל קונטדור בעצמו מנמיך ציפיות ואומר אחרי הנג"ש:"השיא של קסטיליה א לאון איננו חשוב כעת עבורי. מה שחשוב הוא שקיימת מגמה של התקדמות כלפי המטרות החשובות של העונה ושהקבוצה עובדת היטב יחד. במובן הזה אני מאוד מרוצה מהדרך שבה התנהל השבוע האחרון".

איגור אנטון מנצח את קונטדור בקטע ה-3 בקסטיליה א לאון

חבורת חוד שהכילה כמה ממטפסי ההרים הטובים בעולם הגיעה בקטע ה-3 בטור של קסטיליה א לאון לעלייה האחרונה. איגור אנטון, אלברטו קונטדור, מאוריציו סולר, ואיזקאל מוסקרה ברחו לפייבוריטים האחרים וניהלו דו קרב פרטי ביניהם. התוצאה הייתה: איגור אנטון בן ה-27 פותח פער מהחבורה ואלברטו קונטדור מגיע רק למקום ה-3 אחרי סולר ו- 13 שניות אחרי המנצח. אנטון הנרגש אמר שזהו אחד הניצחונות הגדולים בקריירה שלו כרוכב. מעבר למשמעות הסימבולית והיוקרתית של לנצח את המדורג ראשון (קונטדור) כרוכב של מרוצי שלבים אין בכך דבר.

גרייפל עם ניצחון רביעי בטור של טורקיה

 אנדראה גרייפל מקבוצת קולומביה – HTC זכה בניצחון רביעי בקטע בן ה-194 ק"מ מפתייה לפיניקה בטור הנשיאותי של תורכיה. אחרי יום ארוך של קבוצת בריחה, שהכילה שני רוכבים קריסטוף קרן מקבוצת קופידיס ופרדריק וימן מקבוצת סקיל שימאנו והובילו את הפלוטון ברוב שלבי הקטע, נתפסו השניים ממש בק"מ האחרון. לאנדראה גרייפל זה היה כבר הניצחון ה-10 שלו העונה והוא מבסס את מעמדו כאחד המאיצים הטובים והחשובים בעולם הרכיבה.

מיכאל ראסמוסן מושבת בשל מחלת הנשיקה

הצרות ממשיכות לרדוף את מיכאל ראסמוסן שחזר מהשעיה. דמו של הרוכב התגלה הנגיף הגורם למונוקלאוזיס מחלת הנשיקה. ראסמוסן הדני הרוכב בקבוצת Miche Pro Cycling Team ערך בדיקות שקבעו חד משמעית שמזה כחודשיים הוא סובל ממחלת הנשיקה.

ג'ילברטו סימוני חותם בלאמפרה כדי לרכב את הג'ירו

איך שהגלגל מסתובב לו. ג'ילברטו סימוני המטפס האיטלקי הסופר מוכשר בן ה-39 חתם על חוזה קצר כדי שיוכל לסיים את קריירה העשירה שלו במקום שבו החל בקבוצת לאמפרה. ג'יבו ירכב את הג'ירו דל טרנטינו ואחר כך ירכב את הג'ירו ד'איטליה האחרון. סימוני שבשנים האחרונות התעסק במרתונים של אופני הרים מקווה בג'ירו האחרון לרשום עוד דף מפואר ברזומה שלו. סימוני יתעמת כבר בג'ירו של טרנטינו ביריבו המר איבן באסו מקבוצת ליקוויגאס, ובג'ירו האיטלקי הוא יצטרך שוב לשתף פעולה עם עמיתו דמיאנו קונגו שאיתו יש לו יחסים כבדים. בשנת 2004 רכבו השניים בקבוצת סאקו וסימוני היה הלידר קונגו ביצע מחטף של החולצה הורודה וניצח באותה השנה את הג'ירו.

ג'יאני בוניו רץ לנשיאות איגוד הרוכבים

ג'יאני בוניו הרוכב האיטלקי בן ה-46 הביע את רצונו להיבחר כנשיא איגוד הרוכבים הבינ"ל במקומו של סדריק וואסר הצרפתי שפרש. לבוניו שהיה רוכב מקצוען בשנים 1985 עד 1998 יש ברזומה זכיות בקטעים בכל 3 הגרנד טורים, 2 אליפויות עולם בשנים 1991 ו-1992 וכן מרוצים קלאסיים כמו מילאן סן רמו, הטור של פלנדרס וקלאסיקה סן סבסטיאן. בשנים האחרונות העסיק את עצמו בוניו כטייס מסוק חילוץ בג'ירו וכן כסגן נשיא איגוד הרוכבים. לאחרונה הוא אף פנה לרוכבים באיגרת והציע את עצמו לתפקיד. 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


הטוויטר שלנו

ערוץ הוידאו של שוונג

אשת הברזל של ישראל: אנטונינה רזניקוב באולפן
אשת הברזל של ישראל: אנטונינה רזניקוב באולפן
48:13
מטפס ההרים הישראלי רן קראוס בדרך לאוורסט
מטפס ההרים הישראלי רן קראוס בדרך לאוורסט
07:41
שנה לספורטודידקט: אתם שאלתם, נעה כפרי וענבר זהבי עונות
שנה לספורטודידקט: אתם שאלתם, נעה כפרי וענבר זהבי עונות
58:48
נדב רייסברג אחרי שסיים את פריז רובה: "המרוץ הכי קשוח שעשיתי"
נדב רייסברג אחרי שסיים את פריז רובה: "המרוץ הכי קשוח שעשיתי"
01:37
סילבן אדמס מדבר בפסטיבל הצילום הבינלאומי בת"א
סילבן אדמס מדבר בפסטיבל הצילום הבינלאומי בת"א
03:02
נפש של ספרינטר: מאמן השחייה ברט הוק בראיון מיוחד Sprinter&#039s mind: Brett Hawke in our Podcast
נפש של ספרינטר: מאמן השחייה ברט הוק בראיון מיוחד Sprinter's mind: Brett Hawke in our Podcast
52:12
מרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר חי ז"ל - הסרטון הרשמי!
מרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר חי ז"ל - הסרטון הרשמי!
02:27
הספרינטר מספר 1: איתמר איינהורן בראיון מיוחד לפודקאסט של שוונג
הספרינטר מספר 1: איתמר איינהורן בראיון מיוחד לפודקאסט של שוונג
40:52
פוטו פיניש דרמטי באליפות ישראל בשחייה במים פתוחים
פוטו פיניש דרמטי באליפות ישראל בשחייה במים פתוחים
12
ספורטודידקט עם תובנות ורשמים מצ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024
ספורטודידקט עם תובנות ורשמים מצ'אלנג' ישראמן 2024
52:22
צ&#039אלנג&#039 ישראמן למען הטריאתלטים שנפלו: צפו בכתבה המלאה מחדשות 12
צ'אלנג' ישראמן למען הטריאתלטים שנפלו: צפו בכתבה המלאה מחדשות 12
09:35
כוכב נולד בצ&#039אלנג&#039 ישראמן: אמיל שחקלדיאן באולפן
כוכב נולד בצ'אלנג' ישראמן: אמיל שחקלדיאן באולפן
54:28
לימור ויצמן, אלמנתו של ליאור ויצמן ז"ל, בראיון על קו הזינוק בצ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024
לימור ויצמן, אלמנתו של ליאור ויצמן ז"ל, בראיון על קו הזינוק בצ'אלנג' ישראמן 2024
02:07
עם דגל ישראל ענק: מרתון ירושלים 2024 יצא לדרך
עם דגל ישראל ענק: מרתון ירושלים 2024 יצא לדרך
33
The official video CHALLENGE ISRAMAN 2024! צ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024 - הסרט!
The official video CHALLENGE ISRAMAN 2024! צ'אלנג' ישראמן 2024 - הסרט!
02:36