חברת Focus משקיעה ברוכבים הישראלים

"חברתנו תמכה ותתמוך גם בעתיד בענף האופניים," אמר איציק גוטהלף העומד בראש חברת BestBike ביום חמישי האחרון בעת אירוע ההשקה לקבוצת Team Focus יבואני אופני Focus Ghost ו-Alpina
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


"חברתנו תמכה ותתמוך גם בעתיד בענף האופניים," אמר איציק גוטהלף העומד בראש חברת BestBike ביום חמישי האחרון בעת אירוע ההשקה לקבוצת Team Focus יבואני אופני Focus Ghost ו-Alpina

מאת:שוונג מערכת


עמותת "מועדון האופניים חישוקי הפלדה" שמוכרת יותר כ"טים מצמן את מרוץ" ומנוהלת על ידי עדי דויטש, סיימה את חוזה ההתקשרות שלה עם רשת החנויות "מצמן את מרוץ" שהיתה למעשה נותן החסות העיקרי לקבוצה. באירוע ההשקה השתתפו כ-100 איש, ביניהם נכחו נותני החסות של הקבוצה, מר Uve Kowbing מהנהלת חברת Focus העולמית, רוכבים חברי הקבוצה וותיקים וחדשים ואורחים נוספים.

במהלך האירוע המרגש הוענקו לרוכבי הקבוצה מספר זוגות אופני קרבון מדגם FOCUS Cayo אשר נבחרו כאופני השנה בבריטניה. בין חברת BestBike והעומד בראשה איציק גוטהלף לעמותת חישוקי הפלדה ומנהלה עדי דויטש נוצר קשר שהלך והתהדק ובסופו נחתם חוזה של מתן חסות לקבוצה למשך תקופה של שנתיים. החסות כוללת תמיכה תקציבית בקבוצה ובאמצעות הענקת אופניים וציוד כולל ביגוד, קסדות וכו'. "אולם מעל לכל" כמו שאומר עדי "התחושה היא כי מצאנו בית חם המכיר בחשיבות התמיכה בקבוצה וברוכביה מתוך ההכרה בנחיצות ההשקעה בענף האופניים ולא רק כחלק מתפיסה אסטרטגית שיווקית של העסק" .

גוטהלף רואה במתן החסות לקבוצה צעד נוסף המשתלב עם התנופה והמקום שתפס המותג Focus בשוק האופניים בישראל תוך תקופה כה קצרה, "חברתנו תמכה ותתמוך גם בעתיד בענף האופניים. כך אנו עושים בשלוש השנים האחרונות בליווי ומתן חסות לליגה למ.עבודה מחוז ת"א מרכז שהיא הליגה הגדולה ביותר כיום בישראל, מתן חסויות לאירועים כמו טירוף חושים בגלבוע- אירוע 24 השעות הראשון בישראל ואחרים".

מתן החסות לקבוצת רוכבים מהמובילות בארץ, כמעט במקביל להכרזה של חברת Focus על הסכם התקשרות בינה לבין הקבוצה המקצוענית הגרמנית  MIlram. רוכבי הקבוצה סיימו בימים אלו עונה מצלחת מאוד בה הצליחו לרשום מספר הישגים נאים כשהם רכובים על אופני החברה.

נותני חסות נוספים שילוו את הקבוצה בשנים הקרובות הם חברת DAA יבואני SIHMANO ותוספי האנרגיה של חברת power bar ו- pro. רוכבי הקבוצה ייהנו ממחירים מיוחדים על ציוד זאת בנוסף לתמיכה בציוד שתקבל הקבוצה במהלך העונה. בנוסף תהנה הקבוצה מתמיכת חברת אגנטק יבואנית שעוני האיכות ומחשבוני הדרך שלpolar .

קבוצת Team Focus תצא לדרך בעונה הנוכחית עם קבוצת כביש חזקה ומתוגברת ועם קבוצת שטח חדשה. הרוכבים יזכו ל- 5 אימונים בשבוע עם צוות המאמנים הוותיק של הקבוצה.  אימון ראשון בשטח יתקיים ביום שישי ה- 30/10 במצפה מודיעין וביום שבת למחרת יתקיים אימון הכביש מצומת נחשון.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג