חברת שוונג ואיגוד הטריאתלון חתמו הסכם שיתוף פעולה

לראשונה נחתם הסכם שיתוף פעולה בין חברת שוונג ואיגוד הטריאתלון הישראלי. במסגרת שיתוף הפעולה יאורגן וינוהל "טריאתלון צפון הכנרת" על ידי חברת שוונג ולצידו תתקיים תחרות חצי איש הברזל "ישראמן צפון 113"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לראשונה נחתם הסכם שיתוף פעולה בין חברת שוונג ואיגוד הטריאתלון הישראלי. במסגרת שיתוף הפעולה יאורגן וינוהל "טריאתלון צפון הכנרת" על ידי חברת שוונג ולצידו תתקיים תחרות חצי איש הברזל "ישראמן צפון 113"

מאת:מערכת שוונג


שיתוף הפעולה הוא בניהול וארגון תחרות טריאתלון הכנרת 2013. התחרות, שנקראה בעבר "טריאתלון עמק הירדן"' תיקרא בשנים הקרובות "טריאתלון צפון הכנרת", והיא תכלול את כל המרחקים – ממיני ספרינט ועד למרחק האולימפי, לכל קבוצות הגיל, מילדים ומעלה.


מימין ניר ברק מנכ"ל שוונג וגזבר איגוד הטריאתלון מידד לוי, לאחר חתימת ההסכם


"טריאתלון צפון הכנרת" יתקיים במקביל לאירוע "ישראמן צפון 113" השייך לחברת שוונג המחזיקה בבעלות על המותג ישראמן. כפי שפורסם לפני מספר שבועות, תחרות הטריאתלון "ישראמן צפון 113" תתקיים בתאריך 4 במאי 2013. לראשונה. מסלול ה"ישראמן 113 צפון" יכלול שחייה בחוף גולן (היכן שהוזנק טריאתלון הכנרת בשנת 2000), רכיבה מלהיבה במעלה גמלא וריצה לצד חופי הכנרת.

מסלול "טריאתלון צפון הכנרת" יכלול אף הוא שחייה בחוף גולן, בדיוק כמו מסלול השחייה של "ישראמן צפון 113" תוך התאמת המרחקים ממקצה הילדים ועד למקצה האולימפי. הרכיבה על אופניים של מסלול "טריאתלון צפון הכנרת" תתקיים לאורך הכביש המזרחי של הכנרת ובדומה למסלול של טריאתלון הכנרת בשנת 2000. הריצה במסלול "טריאתלון צפון הכנרת" תהיה במקביל לזה של "ישראמן צפון 113" ובהתאמת המרחקים ממקצה הילדים ועד למרחק האולימפי.

מנכ"ל חברת שוונג, ניר ברק, אמר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם איגוד הטריאתלון הישראלי וגאים בבחירה של איגוד הטריאתלון בישראמן צפון 113 כתחרות מובילה ומרכזית שלו למרחקים הארוכים. תחרויות המרחק הארוך מתחזקות בקרב קהל הטריאתלטים והמותג ישראמן עומד בגאון בראש הפירמידה הישראלית עם הכרה בינלאומית רחבה ומכובדת. אנו מאמינים כי נצליח לעשות בצפון הכנרת מה שעשינו באילת ונעמיד תחרות מובילה ואיכותית".

גזבר איגוד הטריאתלון, מידד לוי, אמר: "איגוד הטריאתלון רואה את הטריאתלון למרחק ארוך כיעד אטרקטיבי לטריאתלטים ולחברי האיגוד בשנים הקרובות. בשל כך החלטנו לחבור לשוונג מפעילת "ישראמן" מתוך כוונה לסלול דרך משותפת בענף המרחק הארוך. מדובר בהפקה מורכבת ויקרה, אך אין לי ספק שב-4.5.2013 משתתפי טריאתלון כנרת וישראמן צפון ייהנו מחוויה ספורטיבית ברמה הגבוהה ביותר".

22.1.2013



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג