חאבייר גומז ניצח בחצי איש ברזל באיירונמן ברצלונה

הטריאתלט הספרדי שזכה בעבר חמש פעמים באליפות העולם במרחק האולימפי, ממשיך לככב במרחק הארוך יותר והפעם בזירה הביתית שלו. אמה פלאנט ניצחה בנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
חאבייר גומז טריאתלט ספרדי

חאבייר גומז הוא אחד הטריאתלטים המובילים בעולם ועדיין לא ברור מתי הוא מתכוון לחזור ולהתחרות בסבב העולמי במרחק האולימפי. בינתיים הוא "משתעשע" במרחקים הארוכים יותר ואתמול (ראשון) הוא ניצח באיירונמן ברצלונה למרחק חצי איש ברזל.

גומז, שזכה  פעמים באליפות העולם במרחק האולימפי ועוד פעמיים באליפות העולם במרחק חצי איש ברזל, לא ממש נזקק לפייט צמוד על התואר בברצלונה וניצח בזמן של 4:01:39 שעות כשהוא מקדים ביותר משלוש דקות את דייויד מקנמי הבריטי, שסיים במקום השלישי באליפות העולם האחרונה בקונה.

גומז שחה 1.9 ק"מ בזמן של 22:31 דק' וכבר אז פתח פער של 16 שניות על מקנמי. את הרכיבה ל-90 ק"מ שכללה כמה עליות הוא סיים בזמן של 2:25:26 שע', ואת חצי המרתון הוא רץ בזמן של 1:10:08 שעה. מקנמי סיים בזמן של 4:04:46 ובארט ארנוטס הבלגי שהיה המהיר ביותר ברכיבה סיים שלישי בזמן של 4:06:40 שע'.

בחרות לנשים, אמה פלאנט הבריטית שזכתה בעבר פעמיים באליפות העולם בדואתלון, עברה להוביל בתחילת חצי המרתון וניצחה בצורת משכנעת עם זמן של 4:32:54 שע'. היא הקדימה ביותר משש דקות את בת ארצה פנלה לנגרידג'. אווה ווטי האוסטרית סיימה במקום השלישי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג