זינוק ביום ראשון

לאורך השנה הבאנו את סיפורם של אנשי המשלחת לטור טראנס אלפ 2009, כעת מעניין לדעת איך עברה עליהם תקופת ההכנות ומה הם מרגישים יממה לפני הטיסה. שלמה ינגר, ירון שיינמן ואוהד קורן מספרים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


לאורך השנה הבאנו את סיפורם של אנשי המשלחת לטור טראנס אלפ 2009, כעת מעניין לדעת איך עברה עליהם תקופת ההכנות ומה הם מרגישים יממה לפני הטיסה. שלמה ינגר, ירון שיינמן ואוהד קורן מספרים

מאת:יריב זרביב

איך הייתם מסכמים את ההכנות ומחנות האימונים לקראת הטור טראנס אלפ?
שלמה – ההכנות היו מתישות והשקעתי רבות. ההכנות לקחו מזמני ומכוחי רבות אבל יש לציין שאני נהניתי מאוד ומקווה ליהנות בטרנס אלפ יותר. בנוסף, מכיוון שהנני רוכב שטח ומפחד מהכביש התאמנתי בשטח ומקווה מאוד שזה לא יהיה לי לרועץ בתחרות. האימונים בחודשיים-שלושה האחרונים כללו ריצה בבוקר של שעה ורכיבה של שעתים וחצי אחה"צ, לפחות 4 ימים בשבוע וזאת בנוסף לרכיבות סוף השבוע.

אוהד –  ללא ספק תקופה שתשאיר לי הרבה זיכרונות של השכמות מוקדמות לאימונים בחושך, כשאני קם לצפצופים המעצבנים של השעון המעורר שמראה 04:30, בליווי של גשם זלעפות מחוץ לחלון, כשאני יודע שאני צריך לצאת מהמיטה החמה, להתלבש טוב-טוב בפני הקור והגשם שמחכים לאכול אותי שם בחוץ ולעלות על האופניים לעוד אימון… ועם זאת, מלווה אותי התחושה המדהימה של העשייה, החוזק הנפשי והניצחון שלי, מול הקשיים של האמונים, שמירה על תזונה נכונה והעיקר, היכולת לדעת כיצד לשלב את כל אלו עם חיי משפחה וחברה. בקיצור, תקופה לא פשוטה, אבל מדהימה.


סרטון מחנה האימונים ברמת הגולן – טראנס אלפ

איך אתם מרגישים יממה לפני הטיסה?
שלמה –  נכון לעכשיו אני מרגיש בכושר שיא ומבחינתי האישית זה טוב, מכיוון שזה משפיע גם על חיי האישים – אני מרגיש יותר טוב, אני נראה יותר טוב, יש לי מטרה/אתגר ספורטיבי ובטחוני העצמי גדל.

ירון – ייתכן ומורגש מתח כלשהו ההולך ונבנה. אני מניח שכאשר אפרק את האופניים ואארוז אותם העניין יתחיל להיבנות. אני גם יכול לשער שכאשר נתחיל הנמכה לכיוון מינכן ביום שישי בבוקר ונראה את האלפים מימיננו – העניין ילך ויתבשל.

אוהד – כבר שבועיים שאני מתעורר בבקרים בלחץ לא נורמאלי, פעם ב- 3, פעם ב- 4 ואז ב- 5 בבוקר ולא מצליח ממש לישון, אחר כך, כל רבע שעה מרים את ראש לראות מה השעה, עד שאני מתלבש והולך לעבודה.

כבר תקופה לא קצרה שאני משתדל לא לשתות אלכוהול – אחד התחביבים שהיה לי הכי קשה לוותר עליו לצורך ההכנה הגופנית לטור. השיא היה לפני כמה ימים, כשאני מתעורר מוקדם בבוקר ומה שרץ לי בראש, היה הערב המטורף שהעברתי אתמול באחד הפאבים של תל אביב, הראש שלי קצת מסתובב ואני קולט ששתיתי 2 כוסות עראק אשכוליות!. השאלה שישר שאלתי את עצמי: "מה, אתה נורמאלי? ככה לשתות באמצע האימונים ועוד ממש כמה ימים לפני הנסיעה?". לקח לי כמה דקות להירגע ולהבין שאתמול בערב לא שתיתי 2 כוסות עראק אשכוליות באיזה פאב בתל אביב, כולה הייתה איזו כוס יין בחתונה של חבר בפלמחים – אז מבין את לחץ?

על איזה תוצאה אתם בונים?
שלמה – מבחינתי האישית לסיים את התחרות יהיה הישג ולסיים במקום מכובד באמצע יהיה הישג גדול יותר, אני מקווה שאצליח בכך באמצעות כוח הרצון והנחישות הרבה שיש לי.

ירון – אינני עוסק כלל בניצחון. אני מקווה לסיים את התחרות בחיוך גדול, בהנאה ובסיפוק – ושמח כבר היום על התהליך שעברתי, ביני לביני, בחמשת חודשי האימון.

אוהד – אחרי הדרך הארוכה שעברתי, מה שמעניין אותי זה להגיע לשם וליהנות מההפנינג העצום הזה ומההתרגשות שאני בטוח שתאפוף את כולם שם… יאללה, שנעלה למטוס כבר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג