זהב לפרנקל, כסף לגרומי ופולונסקי בליגת המכללות

עונת האליפויות בליגת המכללות בארה"ב החלה והשחייניות והשחיינים הישראלים זכו הלילה לככב על הבמות הגדולות של אליפויות הקונפרנס האיכותיות, לעלות על הפודיום ואפילו לשבור שיאים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עונת האליפויות בליגת המכללות בארה"ב החלה והשחייניות והשחיינים הישראלים זכו הלילה (בין רביעי לחמישי) לככב על הבמות הגדולות של אליפויות הקונפרנס האיכותיות, לעלות על הפודיום ואפילו לשבור שיאים.

היה שותף לזכייה של רביעיית השליחים. תומר פרנקל (ארכיון) | צילום: באדיבות איגוד השחייה

מי שעמד על ראש הפודיום הוא האולימפי תומר פרנקל, אשר היה שותף לזכייה של רביעיית השליחים של אינדיאנה ב-4X200 יארד חופשי באליפות הביג 10. פרנקל זינק שני וקבע זמן מהיר של 1:32.74 דקות. מיד אחריו במשחה הזה סיים חברו האולימפי גל כהן-גרומי, אשר יחד עם שליחי מישיגן זכה במדליית הכסף, כשהוא נועל את הרביעייה עם זמן של 1:32.47 דקות. עוד באותו משחה, בר סולובייצ'יק סיים במקום החמישי יחד עם שליחי מינסוטה, כאשר הוא קובע כשחיין הראשון שיא אוניברסיטה חדש, 1:33.56 דקות.

גרומי לא הסתפק בכך, ויחד עם ישראלי נוסף, נדב אהרונסון, זכו השניים במדליית הארד בשליחים ל-4X50 יארד מעורב. אהרונסון פתח בגב עם 21.43 שניות, גרומי קבע 19.98 שניות בפרפר. בינתיים באליפות ה-PAC12, לאה פולונסקי השוחה בקאל ברקלי פתחה גם היא את התחרות בצורה מרשימה עם מדליית כסף גם כן. היא עשתה זאת כחלק מרביעיית השליחות ל-4X200 יארד חופשי, שם נעלה את הרביעייה בזמן של 1:44.42 דקות.

לא פחות מהמדליות, חשובה העובדה כי פרנקל, גרומי, אהרונסון ופולונסקי השיגו כולם בתוצאותיהם קריטריון A לאליפות המכללות הארצית שתיערך בחודש הבא באטלנטה. עד כה מבין הישראלים, גם דניס לוקטב השיג קריטריון A באליפות ה-ACC שנערכה בשבוע שעבר, אז זכה עם לואיוויל במדליית הכסף ב-4X200 חופשי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג