התוצאה הטובה אי פעם בתחרות למרחק איש ברזל נקבעה בגרמניה

יאן פרודנו הגרמני ניצח על המסלול המהיר בעולם של צ'לנג' רות בזמן מטורף של 7:35:39 שעות, שהוא מהיר בשש דקות מהתוצאה המהירה הקודמת. דניאלה ריף ניצחה בנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יאן פרודנו איש ברזל המהיר בעולם בצ'לנג' רות
יאן פרודנו איש ברזל המהיר בעולם בצ'לנג' רות

צ'לנג' רות היא לא רק התחרות הגדולה ביותר בעולם למרחק איש ברזל מבחינת כמות המשתתפים, היא גם ידועה כתחרות בעלת המסלול המהיר ביותר, סוג של מרתון ברלין של אנשי הברזל המהירים בעולם. היא אמנם לא חלק מסבב האיירונמן וטריאתלטים רבים לא מגיעים אליה מכיוון שאי אפשר להשיג בה סלוט להוואי. מצד שני היא יוקרתית, מחלקת פרסים כספיים יפים והכי חשוב – מהירה.

יאן פרודנו איש ברזל המהיר ביותר בעולם

גם אלוף עולם וגם המהיר ביותר מכולם. יאן פרודנו בצ'לנג' רות | צילום: הדר ריבק

עד כמה מהירה? עד כדי כך שיאן פרודנו הגרמני הצליח לקצץ היום לא פחות משש דקות מהתוצאה הכי טובה שנקבעה עד היום בטריאתלון למרחק איש ברזל (3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ רכיבה ו-42.2 ק"מ ריצה). פרודנו נהנה היום מתנאים מושלמים בגרמניה, וחצה את קו הסיום בתוצאה מטורפת של 7:35:39 שעות כאשר התוצאה המהירה ביותר הקודמת היתה שייכת לגרמני אחרת, אנדראס ריילרט, שקבע על אותו המסלול ב-2011 זמן של 7:41:33 שעות.

את קטע השחייה המהיר סיים פרודנו בזמן של 45:22 דקות ואז הוא דורג שני. באופניים הוא כבר עבר להוביל וסיים 180 קילומטרים של רכיבה בזמן של 4:08 שעות. את המרתון הוא רץ בזמן מדהים של 2:39:18 שעות. פרודנו הקדים את השני, ג'ו סקיפר הבריטי, בלא פחות מ-20 דקות אחרי שסקיפר חצה את קו הסיום ב-7:56:23 שעות. נילס פרומהולד הגרמני, אלוף השנה שעברה, סיים שלישי בזמן של 7:57:49 שעות. 

פרודנו בן ה-34 היה בעבר אחד הטריאתלטים הבולטים בעולם במרחק האולימפי וגם היה האלוף האולימפי במשחקי בייג'ינג 2008. בשנה שעברה הוא הוכיח שהוא גם איש הברזל הטוב ביותר כיום כשניצח באליפות העולם בהוואי וגם באליפות העולם בחצי איש ברזל באוסטריה. היום הוא השלים את העבודה עם התוצאה הטובה ביותר אי פעם.

גם בתחרות לנשים התוצאה המהירה אי פעם ששייכת לכריסי וולינגטון נראתה בסכנה, אלא שדניאלה ריף השוויצרית לא הצליחה לשבור אותה וחצתה את קו הסיום תוך כדי ריקוד בזמן של 8:22:04 שעות. בדומה לפרודנו, גם ריף היא אלופת העולם באיש ברזל מ-2015 וגם האלופה בחצי המרחק.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג