התאומים חוזרים לניו-יורק

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:רני בקר

התאומים רן ודן אלתרמן, מנצחי מרוץ הטיפוס למגדל עזריאלי, טסים ביום רביעי הקרוב לניו-יורק להשתתף בתחרות הטיפוס הגדולה למגדל האמפייר-סטייט בילדינג.

התאומים אלתרמן, אלופי ישראל בטריאלתון בשלוש השנים האחרונות, ניצחו לפני חודשיים וחצי את התחרות הראשונה בישראל לטיפוס מגדלים, שהתקימה במגדל העגול במרכז עזריאלי,
ובה השתתפו קרוב ל- 300 רצים.



האלתרמנים – מנצחים על גג עזריאלי



השניים ניצחו (יחדיו) בזמן של 06:51 דקות, כשטיפסו את 50 קומות המגדל (1200 מדרגות) העגול.

בניו-יורק צפוי להם קרב לא קל, עם מטפסי מגדלים מנוסים מהעולם כולו ובראשם מנצח המרוץ של שנה שעברה, פול קרייק האוסטרלי (26) שסיים בזמן של 09:33 דקות.

הטיפוס לאמפייר סטייט בילדינג, כולל 86 קומות, 1576 מדרגות ורוח קרב אמיתית בקרב הרצים.



הזינוק למרוץ הטיפוס למגדל עזריאלי



האלתרמנים משוכנעים כי יש להם סיכוי גבוהה לעמוד על הפודיום או לפחות לסיים בן חמשת הראשונים.

באימונים שהם ערכו בשבועות האחרונים במגדלי עזריאלי, הם הצליחו לרדת מ- 6 דקות בטיפוס במגדל העגול ומחישובים שעשו הם חושבים שיגיעו לסביבות ה-10 דקות בטיפוס על האמפייר סטיט בילדינג.

התחרות תתקיים ביום שלישי 3 בפברואר, ומי שימצא בניו-יורק בזמן זה מוזמן לבוא ולעודד את התאומים.

מיד לאחר שובם לארץ, יסעו האלתרמנים לניו-זילנד להמשך אימונים מפרכים, לקראת אליפות אירופה שתתקיים באפריל הקרוב בספרד וחודש אחריה בפורטוגל אליפות העולם .



האלתרמנים – על הפודיום בארץ הם כבר עמדו



נסיעתם של התאומים רן ודן אלתרמן לארה"ב התקימה בזכות עזרתה של נדבנית יהודיה שתרמה להם את כרטיסי הטיסה, חברת שוונג שאירגנה את כרטיסי ההשתתפות וחברת עזריאלי שהוסיפה תמיכה כספית נכבדת.

בהצלחה לתאומים

אתר התחרות
תמונות ממרוץ עזריאלי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג