השלוחה הצפונית של מועדון רוכבי תל-אביב

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אנני שוב



רוכבי השרון הינה הקבוצה הצפונית של מועדון אופניים תל-אביב, המפעיל מספר קבוצות.
הקבוצה מתאמנת פעמיים בשבוע בימי שלישי ושישי בבוקר (06:30-08:00) ומיועדת לרוכבים המעונינים לשלב אימונים סדירים בסדר יום העמוס של החיים המודרניים. למעונינים, נקודת המפגש נמצאת ליד פארק רעננה.

מאמני הקבוצה הם דוד רזניק (אלוף ישראל לשעבר ואחד מהרוכבים הבולטים בארץ), מאמן אופניים , ויונתן פנטנוביץ', מדריך אופניים, שניהם מוסמכים ע"י מכון וינגייט.

יונתן סיפר לי מעט אופי הקבוצה: " הקבוצה, שהוקמה ונוהלה ע"י דוד רזניק (בסיוע אלונה גלבוע) בשנת 2001, ונבנית כעת מחדש בעזרת מועדון אופניים תל-אביב, מתבססת היום על בסיס רוכבים יציב. אם אצטרך לאפיין את הקבוצה, אני חושב שהתיאור המדויק יהיה אהבה: הקבוצה מאופיינת בצוות שהאהבה שלו לאופניים ובהבנה שרק עם קבוצה שמתאמנת באופן סדיר, עם מאמן ולפי תוכנית אפשר באמת להתקדם ולהשיג תוצאות מיטביות.

אמנם נכון שישנם רוכבים המתאמנים לבד, אולם למרות שאימון כזה הוא טוב, הוא עדיין לא המיטבי. לרוב, מי שמתאמן לבד מגיע למצב של dead end או barrier: רוכבים מגיעים ל"קיר", למצב בו הם לא מצליחים "לקפוץ" מעבר רמה שלהם, לרמה הבאה. רוכבים רבים נוטים לחשוב שצריך לצאת ו-"לתת בראש" כמה זמן שרק אפשר על האופניים. במציאות זה לא עובד ולא ממש מקצועי (אפילו מסוכן ויכול להוביל לפציעות). היתרון בקבוצה הוא, שהיא מספקת מסגרת מקצועית שבונה את הכושר בהדרגה ובצורה בטוחה.

כרגע, אנחנו שמים דגש על בנייה של יסודות הכושר הגופני לאופניים ואני כבר רואה התקדמות. אנו יוצאים לרכיבה בשטח פעם פעמיים בחודש בימי שישי, ובשאר הפעמים מתאמנים באזור השרון. בקבוצה יש מגוון של רוכבים החל מרוכבים עם אוריינטציה תחרותית מובהקת ועד רוכבים שפשוט נהנים משיפור הכושר והרכיבה בקבוצה.

מה שאני אוהב בקבוצה זה שרובה מורכבת מאנשים עובדים, שיש להם את ה-"יום יום" על הראש ועדיין הם לא מוותרים על לקום בבוקר להתאמן, למעשה הקבוצה נותנת להם את הכוח לעשות את זה אחרי לילה שהילד לא ישן. מי שמתמיד יודע למה. השבוע בדרכנו חזרה תוך כדי רכיבת שחרור ואחרי אימון די קורע שמעתי את איתן, אחד הרוכבים שלי, אומר: " בימי שלישי יודעים אצלי בעבודה שאני ב-"Hi", כל היום, לא משנה כמה הייתי עייף ביום של האימון אני מקבל אנרגיה חיובית ומגיע לעבודה עם חיוך רחב על הפנים".

המעוניינים מוזמנים להצטרף לרכיבת היכרות (או שתיים) לפרטים:
דוד רזניק: 067-201420
יונתן פנטנוביץ': 055-314704,066-641064
יונתן
דוד רזניק



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג