השחיין האולימפי גל נבו פתח בהליך בוררות נגד הפועל ירושלים

הסכסוך המתמשך בין האגודה לבין השחיין ממשיך להתנהל, לאחר שהיום הועברה למוסד לבוררות של איגוד השחייה תובענה לביטול רישומו באגודתו מאחר ולטענת השחיין התבצעה ללא הסכמתו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גל נבו שחיין ישראלי
גל נבו שחיין ישראלי

היום (חמישי) הוגשה לבית המשפט תובענה בעניינו של השחיין האולימפי גל נבו, לביטול הרישום שלו באגודת השחייה הפועל ירושלים. בקשה לפתיחת הליך בוררות זה, באה על רקע הסכסוך המתמשך בין האגודה לבין השחיין. כזכור, כינס נבו מסיבת עיתונאים במשרדי הוועד האולימפי לפני כשבועיים, במטרה לחשוף בפני הציבור את המחלוקות הכספיות שיש לו עם הפועל ירושלים, מחלוקות שלטענתו עלולות לסיים לו את הקריירה.

צ פ ו | השחיין גל נבו במסיבת העיתונאים שקיים

בקשת התובענה שהוגשה, הועברה למוסד לבוררות של איגוד השחייה, לידי עו"ד עדי דיסקין והוא מתבקש למעשה לקבוע כי רישומו של גל נבו לשורות הפועל ירושלים התבצעה ללא הסכמת השחיין תבוטל, מכיוון שנעשתה במקביל לסכסוך שהיה ברקע באותה תקופה. נבו טוען כי אגודת הפועל ירושלים רשמה אותו ללא אישורו כשחיין באגודה בזמן שידעו שאין הסכמה בין הצדדים וכי הם מסרבים לחדש את החוזה שלועוד ביקש עורך דינו חגי אשלגי (עו"ד אשלגי הוא אחד מבעלי שוונג), כי כרטיס השחיין של נבו ישוחרר ללא תנאי וכי הוא יוכל לבחור להירשם באופן חופשי לכל אגודה שירצה. עניין נוסף אשר הובא בכתב התובענה הוא כי נעם צבי, שהיה בעבר יו"ר איגוד השחייה ואשר מונה לפני כשנה כחבר הנהלת איגוד השחייה מטעם הפועל ירושלים, ניהל לפי דבריו של גל נבו את המו"מ בעניינו למרות שעל פי הפרוטוקול לצבי היה אסור לעסוק בגיוסו לאגודה. המשיבים לתובענה זו הם: אגודת הפועל ירושלים, מיקי חליקה שמכהן גם כחבר הוועד המנהל בהפועל ירושלים וגם כחבר הוועד המנהל באיגוד השחייה, שמואל טולדנו המכהן כיו"ר ועדת הביקורת של איגוד השחייה וחבר הוועד המנהל בהפועל ירושלים, ואת נעם צבי שכיהן בעברו כיו"ר איגוד השחייה.

כזכור בספטמבר האחרון הגיע המהלך של הפועל ירושלים ששבר את נבו כפי שהוא מספר: "כמה חודשים לפני ריו כבר הודעתי לכל הנוגעים בעבר שאני מתכוון להמשיך לשחות באופן מקצועי ומקצועני, מה שלא טריוויאלי לשחיין בגיל 29, אבל כל בקשות ההתייחסות שלי לגבי עתידי באגודה לא נענו. ההתייחסות הראשונה שקיבלתי היתה יומיים לפני חלון ההעברות ורק אחרי פניה מעורך דין. מנכ"ל האגודה הודיע לי שחותכים לי חצי מהשכר ושכרטיס השחיין יישאר אצל הפועל ירושלים. כל בקשות השחרור שלי מאז לא נענו, וגם את השכר שכן הציעו לי אני לא מקבל. מאז ספטמבר 2016 ירושלים מחזיקה בכרטיס שלי בלי לשלם שקל, הם מעדיפים לשלם לעורך דין כדי לדבר איתי. הם מקבלים תקציב שחלק גדול ממנו מגיע בזכות ההישגים שלי. אני מכיר את מי שמושך בחוטים באגודה, הוא מצפה שאמשיך לשחות בשביל ירושלים בזמן שהוא נהנה מהפירות שהוא קוצר ממני ודורך על הזכויות שלי בתור שחיין ובן אדם".

לכל ציוד השחייה בשוונג-שופ לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • שחיין פעיל הגיב:

    האם אתר שוונג הפך להיות שופרו של עורך דין אשלגי, שמחזיק במניות בחברת שוונג.
    חברים. נדמה לי שהפעם קצת הגזמתם. אם עורך הדין מעוניין להשיג ולייצג לקוחות מתחום השחייה או כל תחום אחר, לא זה המקום לפרסם אותו

    1. טהרן זה כאן הגיב:

      מזכיר לי את הבדיחה על הארנב וה-וזלין
      אם לא היו נותנים גילוי נאות היית מלין
      וכאשר נותנים גילוי נאות אתה מלין.
      טהרן

    2. לא פעיל ולא נעליים הגיב:

      "לקוחות מתחום השחייה". הרגת אותי! איזה לקוחות יש מתחום השחייה? מצחיק.
      אם היית שחיין פעיל" היתה יותר מעניינת דעתך על ההסגר שמנסים לכפות על גל נבו.
      או שאולי אין לך דעה בתור "שחיין פעיל" כי המציאות הזאת של הסגר לספורטאים טובה בעיניך.
      מדברים על ספורט אולימפי בישראל. רוצים הישגים.
      העסקנים הצטופפו לחגוג עם גל נבו כשהוא זכה שנה שעברה במדלייה באליפות אירופה. אבל כשהאגודה שלו מפסיקה לשלם לו וגם מונעת ממנו לשחות באגודה אחרת כל העסקנים נעלמים ומתחבאים, ועוד מקבלים תגובה כמו שלך, שנשמעת יותר כמו תגובה של עסקן פעיל משחיין פעיל.
      אולי עדאי שאותך יכניסו להסגר של שנה בלי יכולת להתפרנס מהמקצוע שלך.
      בצד החיובי – היית גורם לכך שהיו עוד "לקוחות" בתחום השחייה.

    3. את תתעלמו הגיב:

      אתר שוונג לא יכול להתעלם מהעניין העיתונאי המצוי בפרשה שבין השחיין גל נבו להפועל ירושלים רק בגלל שהעורך דין שלו הוא גם שותף באתר שוונג. הם מסקרים, מדווחים ומציינים את הגילוי הנאות כמתחייב מהם ברמה הערכית. אני מתרשם מכך לטובה ולא מצפה מהם להפסיק לדווח רק בשל כך. המשיכו לבעוט שוונג!!!

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג