הרוכבים שלומי חיימי ועומר שפירא ייצגו את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו

חיימי יתחרה במרוץ הקרוס-קאנטרי האולימפי באופני הרים לגברים ואילו שפירא תתחרה במרוץ אופני הכביש ובמרוץ נגד השעון לנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

איגוד האופניים הישראלי הודיע על בחירת שלומי חיימי ועומר שפירא כנציגים הישראלים לתחרויות האופניים במשחקים האולימפיים בטוקיו. חיימי יתחרה במרוץ הקרוס-קאנטרי האולימפי באופני הרים לגברים ואילו שפירא תתחרה במרוץ אופני הכביש ובמרוץ נגד השעון (נג"ש) לנשים.

פעם שנייה שלו במשחקים האולימפיים. שלומי חיימי | צילום: באדיבות איגוד האופניים

הבחירה בחיימי ושפירא נבעה מכך שאיגוד האופניים הבינלאומי הודיע מי הן המדינות שעמדו בקריטריון הבינלאומי ויוכלו לשלוח את הרוכבים שלהן לטוקיו. על פי השגת הקריטריונים, ישראל קיבלה היתר לשלוח רוכב הרים ורוכבת אופני כביש ונג"ש ממדינות המדורגות מחוץ ל-21 הראשונות בדירוג המדינות.

חיימי מקבוצת הסייקלינג אקדמי הרוויח את מקומו בפעם השנייה לאחר שייצג את ישראל גם במשחקי ריו 2016. עבור שפירא מקבוצת קניון סראם הגרמנית תהיה זו הופעת בכורה במשחקים האולימפיים, לאחר שצברה בשנים האחרונות שורה של הישגים חסרי תקדים עבור רוכבת ישראלית.

הופעת הבכורה שלה במשחקים האולימפיים. עומר שפירא | צילום: Granada

חיימי ושפירא, אלופי ישראל המכהנים במקצים אלו, קבעו בשנת 2019 בדרך למשחקים האולימפיים את הישגי השיא של רוכבים ישראלים באליפויות העולם (נגד השעון, קרוס קאנטרי אולימפי).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג