הצוללן שמת מול חוף פלמחים נהרג מפגיעת סירת מנוע

הנתיחה לאחר המוות מצאה חבלות בצוואר ובבית החזה של דני מייזל בן ה-45 שמצא את מותו ביום שישי האחרון. ככל הנראה, גם הוא קורבן לשייט מסוכן של סירת מנוע
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דני מייזל שחיין במשחה פורט 2 פורט
דני מייזל שחיין במשחה פורט 2 פורט

ביום שישי נרשמה טרגדיה מול חופי הים התיכון, כשהפעם מצא את מותו הצוללן דני מייזל בן ה-45, שגם היה שחיין מים פתוחים.

דני מייזל שחיין במשחה פורט2פורט

דני מייזל במשחה פורט2פורט 2014 | צילום: צלמי שוונג

מייזל יצא לצלול ולא חזר, ולמרבה הצער צוותי הצלה חילצו אותו בעומק של שישה מטרים, וכל פעולות ההחייאה שניסו לעשות בו על החוף לא צלחו. היום (שני) פורסם כי בנתיחה שלאחר המוות נמצאו על גופתו חבלות בצוואר ובבית החזה, וההערכה היא שהסיבה למותו היתה פגיעה של סירת מנוע.

שייט מסוכן של סירות מנוע מטריד מאוד גולשים ושחיינים בתקופה האחרונה, ובסוף השבוע אפילו הופץ בפייסבוק סרטון מטריד מאוד שבו מתועדת סירת מנוע פוגעת בגולש סאפ, שבמזל הספיק לקפוץ למים לפני שהסירה מחצה את הסאפ.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • מכר הגיב:

    היה איש מדהים. חסרונו יורגש בכל עת…

  • סמדר פלג הגיב:

    קודם כל משתתפת בצערה של המשפחה! גם אני נפגעתי מסירת מנוע. נשארתי בחיים כיוון שנהג הסירה לקח אחריות ופינה אותי לבי"ח. ממשיכה לשחות במרץ בבריכה בים וגם בתחרויות מים פתוחים. כדי שסירות יצליחו לראות אותי אני שוחה עם מצוף ומציעה לשוונג להעלות את המודעות לצורך בשחייה עם מצוף. בנוסף אני מקשיבה מתחת למים שומעים היטב סירה מתקרבת. כבר קרה לי פעמיים שהסירה לא ראתה אותי (גם אתמול ). הרמתי את המצוף גבוה באוויר ומיד הסירה זיהתה ושינתה כיוון. אפילו עם מצוף קשה לראות שחיין בים בלי מצוף בלתי אפשרי! וכמובן לתשומת לב נהגי סירות ואופנועי ים שימו לב למצופים הכתומים!!!

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג