הפתעה בבוסטון: יוקי קוואוצ'י ודסירי לינדן ניצחו במרתון בוסטון הגשום

מזג האוויר הקשה במרתון בוסטון יצר דרמה על המסלול והמנצחים בגברים ובנשים מיפן וארה"ב הפתיעו רבים מחובבי המרתון בעולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במרתון בוסטון שהתקיים אתמול (שני), היתה דרמה לאורך כל הדרך, בעיקר בשל מזג האוויר הסוער שכלל גשם שוטף וייחשב אולי כאחד הגשומים שהיו עד היום ובוודאי מאז 2007. בתנאים הקשים שנוצרו שכללו מלבד גשם גם קור עז, המנצח גם הוא היה סוג של הפתעה בעיקר כי מדובר ביוקי קוואוצ'י היפני שאינו נחשב לאתלט מקצוען ולמעשה לרץ המוכשר הזה יש עבודה ביומיום. קוואוצ'י ניצח בבוסטון בתוצאה 2:15:55 שע' ולאחר שסיים עמד בגשם השוטף ודמעות ההתרגשות זלגו ממנו. ההרגשות הרבה הצביעה על כך שקוואוצ'י מבין את הרגע ההיסטורי הזה שבו רץ שאינו שיאן יפן במרתון ושיאו האישי נקבע ב-2013 בסיאול על 2:08:14 שע', עומד על הפודיום כמנצח במרתון שהוא אחד מהמייג'ורס העולמיים וזהו בהחלט הישג בלתי רגיל.

בנשים גם היתה הפתעה טובה, לאחר שדסירי לינדן שב-11 השנים האחרונות התחרתה ב-15 מרתונים והגיעה שלוש פעמים במקום השני. לינדן היא האמריקאית הראשונה שניצחה ב-33 השנים האחרונות בבוסטון ושברה את ההיעדרות של הרצות האמריקאיות מהטבלה מאז 1985. היא קבעה זמן של 2:39:54 שע' ובראיון איתה לאחר המרתון היא ציינה שלאורך הריצה היא שקלה לנטוש ולהפסיקו.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג