הערב- אליפות ישראל בריצת 10,000

חגיגת הריצה הבינונית הארוכה ביותר על המסלול שתתקיים הערב בהדר יוסף תרכז את מיטב הרצים והרצות הישראלים שיתחרו בשלושה מקצי גברים ומקצה נשים אחד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


חגיגת הריצה הבינונית הארוכה ביותר על המסלול שתתקיים הערב בהדר יוסף תרכז את מיטב הרצים והרצות הישראלים שיתחרו בשלושה מקצי גברים ומקצה נשים אחד

מאת:אורן בוקשטיין- דובר איגוד האתלטיקה


כתבה לקראת האליפות- אליפות ישראל 10,000 מטרים- מוגס נגד השעון

אליפות ישראל, בריצת 10,000 מטרים, בשנה שעברה היוותה את אחת התחרויות המרשימות בעונת האתלטיקה הישראלית ואף הניבה שיא ישראלי חדש אותו קבע יוסף גזצ'או.

חשיבותה וססגוניותה של האליפות
הביאה גם השנה לא פחות מ- 77 רצים ורצות שכבר הבטיחו השתתפותם באליפות שתתקיים הערב, 21 באפריל 2011,  (החל מ-18:30) באצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף.

עובדה אחת כבר בטוחה עוד בטרם הוזנקו המקצים השונים – הערב יוכתרו אלוף ואלופת ישראל חדשים מאחר ואלופי השנה שעברה לא ישתתפו באליפות. אלוף ישראל, יוסף גזצ'או, פצוע והאלופה, מאור טיורי, נמצאת בארה"ב.

בקרב הגברים מוגס טסמה מאתלטי אורן השרון,
סגן אלוף ישראל מ- 2010 הוא המועמד המוביל על הנייר. בהיעדרו של גזצ'או הובא גלה היילו, האתיופי, ארצה במטרה להוביל את טסמה לשיא אישי וישראלי חדש. בסביבתו של טסמה מדברים אף על קריטריון B לפחות לאליפות העולם בקוריאה.



מוגס טסמה, אתלטי אורן השרון, מועמד לניצחון ותקווה לשיא ישראלי


מדליסט הארד מהשנה שעברה, ניגוסה אסמרה ממכבי ת"א, צפוי להיאבק השנה על הסגנות עם גירמה אמרה מאתלטי אורן השרון.


אמרה גירמה, אתלטי אורן השרון, מועמד לדוכן המנצחים


במקצה השני ישתתפו רצים בולטים נוספים כמו אסף בימרו, אביחי גודמן, איתי גלזר, דסטאו סוונך, אמיר רמון, אדרג'ו באשה ועוד.

אמיר רמון
אמיר רמון, ספטוראי השבוע של שוונג, יזנק במקצה שני


בין הנשים, בהיעדרה של מאור טיורי שנמצאת בכושר מצוין ורק בסוף השבוע האחרון שיפרה את שיאה האישי ב- 10,000 מ' בתחרות בארה"ב, התחרות פתוחה כמעט לחלוטין.


מועמדת לניצחון, קורלימה צ'מטאי לונא, אך בהעדר אזרחות לא תוכל להיות האלופה


אחת המועמדות לניצחון היא קורלימה צ'מטאי לונא הקנייתית שמתאמנת באגודת אתלטי אורן השרון, אולם העובדה שהיא אינה אזרחית ישראל לא תאפשר לה לזכות בתואר גם אם תנצח בריצה.


מיגל אטיאס, מכבי תל אביב, אחת המועמדות לניצחון


סגנית אלופת ישראל, מארי אליאס ממועדון איילות היא אחת המועמדות לזכייה בתואר הישראלי, כשסביבה ירוצו מיגל אטיאס ממכבי ת"א, מדליסטית הארד מ- 2010, דנה לוין ונינה פקרמן מאתלטי אורן השרון וריקי סאלם ונועה ברקמן מאס. רמה"ש.

קישורים" ריצה, מרוץ



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג