הסבב העולמי בטריאתלון: איתמר אלסטר סיים 27 בברמודה, שחר שגיב פרש

הטריאתלט הישראלי המוביל נראה טוב בשחייה וברכיבה, אבל פרש באמצע הריצה בגלל כאבים. סוויפ נורבגי היסטורי בגברים, ניצחון צפוי לדאפי בנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

התחרות השנייה מבין תשע בסבב העולמי בטריאתלון התקיימה אתמול (שבת) בברמודה. זו היתה התחרות הראשונה השנה בסבב של שני הישראלים, שחר שגיב ואיתמר אלסטר.

זה לא היה היום שלו. שחר שגיב | צילום: מיטל חיימוביץ'

שגיב, שאמור לנסות להתחיל לצבור נקודות בדירוג האולימפי לטוקיו 2020 החל מהתחרות הבאה בחודש הבא ביוקוהומה שביפן, פרש במהלך הריצה בברמודה. מדובר במקצה למרחק אולימפי, ואחרי שיצא מהמים במקום ה-30 אבל במרחק של 15 שניות מהמוביל, הוא הצטרף מיד לדבוקה המובילה באופניים ונהנה ממסלול אידיאלי בשבילו שכלל 10 עליות. אלא שבריצה שגיב הרגיש כאבים כתוצאה מדלקת באגן ממנה הוא סובל בחודש האחרון. אחרי כ-4 קילומטרים של ריצה, הוא נאלץ לפרוש בגלל הכאבים. איתמר אלסטר סיים במקום ה-27 מבין 41 טריאתלטים שסיימו, בזמן של 1:59.05 שע'.

אחרי שיחזור לארץ, שגיב והצוות המקצועי שלו יחליטו האם לצאת בתחרות הבאה בסבב ביוקוהומה, או לחכות לתחרות הבאה כדי להחלים מחלוטין מהפציעה ולחזור לשגרת אימונים מלאה, מה שלא קרה לפני התחרות בברמודה שהיתה התלבטות האם בכלל לצאת אליה.

בצמרת נרשמה היסטוריה כשבפעם הראשונה בסבב העולמי בטריאתלון, שלושת המנצחים היו מאותה מדינה ובמקרה הזה מדובר בנורבגיה. הפייבוריט כריסטיאן בלומנפלט לא הצליח להישאר צמוד לבן ארצו כספר סטורנס שהפגין ביצועים אדירים ברכיבה, וזה הספיק לו לנצח גם אחרי שהיה איטי בקרוב לדקה מבלומנפלט בריצה ל-10 קילומטרים (32:51 לעומת 31:55 דק'). גוסטב אידן, גם הוא מנורבגיה, סיים במקום השלישי. אלוף העולם הספרדי, מריו מולה, סיים במקום הרביעי.

ניצחה בקלות מול הקהל הביתי. פלורה דאפי | צילום: QRemix

פלורה דאפי מברמודה, שהיא הטריאתלטית המובילה בעולם מאז שגוון יורגנסן פרשה, ניצחה כצפוי ולא ממש קיבלה פייט צמוד מהמתחרות שלה. דאפי חצתה את קו הסיום בזמן של 2:01:39 שע', כמעט שתי דקות לפני ויקי הולנד הבריטית וקייטי זאפרס האמריקאית שסיימו צמודות אחת לשנייה, אבל הולנד ניצחה בקרב על מדליית הכסף.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג