הנערה המהירה ביותר בארה"ב: "חתכתי את עצמי והיו לי מחשבות אובדניות"

מארי קיין נחשבה לנערה המהירה ביותר בארה"ב וההבטחה הגדולה של הריצות הבינוניות בארה"ב. בשיא הקריירה שלה היא צורפה ל"פרויקט אורגון" בהובלתו של אלברטו סלזאר ומכאן הדברים רק הידרדרו לדבריה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

"לפתע הבנתי כמה המערכת הזו פשוט חולנית", סיפרה בכאב ובאומץ מארי קיין שנחשבה לנערה המהירה ביותר בארה"ב. קיין, שהיתה ההבטחה הגדולה של הריצות הבינוניות בארה"ב, התייחסה בדבריה ל"פרויקט אורגון" בהובלות של המאמן אלברטו סאלאזר, שנסגר לאחרונה והיה ממומן על ידי חברת "נייקי".

בכתבה לניו יורק טיימס, הציגה קיין את הסיפור הבלתי ייאמן שלה כיצד היא צורפה לנבחרת הריצה של אורגון ועל ההתעללות הנפשית והפיזית שעברה על ידי סלזאר וצוותו שכללו השפלות ודרישה לירידה קיצונית במשקל. לטענתה סגירת פרויקט אורגון הוא צעד של רפורמה בעקבות פרשיית הסמים שבה הורשע סלזאר והושעה ביחד עם רופא הקבוצה לארבע שנים. יחד עם זאת היא מציינת שהם לא הכירו בעובדה שישנה מערכת הרסנית שפוגעת בנשים ספורטאיות ושגופן של נערות צעירות עובר פגיעה רגשית ופיזיולוגית. הבטן מתהפכת לאור דבריה כאשר סיפרה כי תחושת ההשפלה והתסכול הביאו אותה למצב בו חתכה את עצמה עם סכין והיו לה מחשבות אובדניות. יחד עם זאת למרות שהיו כאלו שראו אותה עושה זאת לעצמה אף אחד מהם לא נקף אצבע ולא דיבר איתה על כך.

בתגובה לדבריה, ציין אלברטו סלזאר בתגובה כתובה למערכת הניו יורק טיימס כי הוא דוחה את טענותיה וטוען כי תמך בה מבחינה בריאותית ומבחינת הרווחה שלה.

צ פ ו | מארי קיין בראיון לניו יורק טיימס



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג