"המטרה להגיע לאולימפיאדה"

אחרי שעמדה במטרותיה בצורה מרשימה בעונה האחרונה, הטריאתלטית הישראלית פאני בייסרון מתחילה שנה שבמרכזה אתגר רציני - אולימפיאדת הנוער, שתתקיים באוגוסט 2010 בסינגפור
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


אחרי שעמדה במטרותיה בצורה מרשימה בעונה האחרונה, הטריאתלטית הישראלית פאני בייסרון מתחילה שנה שבמרכזה אתגר רציני – אולימפיאדת הנוער, שתתקיים באוגוסט 2010 בסינגפור

מאת:ניר רייכמן


 

אלופת ישראל לנוער בשנתיים האחרונות, פאני בייסרון, שחוגגת השבוע יום הולדת 18, סיימה במקום ה- 24 באליפות העולם ומקום 7 בתחרות הקריטריון לאולימפיאדת הנוער, מתכוונת השנה להגיע לאולימפיאדת הנוער בסינגפור.

בנוסף לאתגרים הצפויים לה בעונה זו, פאני עדיין בשנה האחרונה ללימודי התיכון, לכן היא תעבור את התקופה בצורה קצת שונה, ולמרות הקשיים היא מרגישה מצויין לקראת השנה, "אני מרגישה טוב, ומצפה כבר להתחיל את העונה החדשה. השנה האחרונה הייתה מוצלחת ביותר, לא יכולתי לבקש תוצאות טובות יותר. הכל הלך טוב ואני מקווה שגם העונה יהיה כך."

   

מה היתה נקודת השיא?
"אליפות העולם באוסטרליה, ותחרות הקריטריון במדריד, אלו היו נקודות השיא שלי".

האם עמדת במטרותיך?
"כן, ואפילו מעבר למה שציפיתי מעצמי".

מה היית רוצה לשפר לקראת השנה הנוכחית?
"זאת לא שאלה קלה, כי אני רוצה להשתפר בכל דבר שאני יכולה".

מה הם הדגשים עליהם את עובדת על מנת להיות מוכנה לקראת אולימפיאדת הנוער?
"אני עובדת על הכל… תמיד יהיו נקודות שהתפספסו, ואני מנסה להשתפר כל הזמן".

ואיך כל זה מסתדר עם מסגרת בית הספר, שנה שלרוב התלמידים היא מאוד עמוסה?
"זה מאוד קשה עם מסגרת של בית ספר, אבל אני כמעט סיימתי עם המבחנים, ולמעשה לא נשאר הרבה לעשות… פה אני מנסה ללמוד בזמן החופשי."

מה האימון המועדף עלייך?
"יותר מהכל, אני אוהבת את השחייה, ובעיקר שחייה למרחקים ארוכים".

פאני תתאמן לאורך השנה עם הנבחרת הרוסית, בפורטוגל וברוסיה, והיא מאוד מרוצה מכך, "זה עוזר לי המון, אני מתאמנת עם חבר'ה ברמה הכי גבוהה, לומדת דברים חדשים. התנאים כאן מעולים, הכל כאן קרוב (בריכה, אצטדיון אתלטיקה), ויש לי הרבה זמן לנוח". לא לדאוג, היא עוד תגיע להתאמן ולהתחרות גם בישראל.

   

שנה לא קלה, מטרות לא פשוטות, שלב אחרי שלב בונים את השנה על מנת להגיע בשיא לאולימפיאדת הנוער שתיערך באוגוסט בסינגפור. ושם היא לא מתכוונת לעצור, "המטרה שלי לשנים הקרובות היא להגיע לאולימפיאדה." ומוסיפה תודה ענקית לכול התומכים בה. 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג