"המגבלה שלי היא גורם מעצים שעובר דרכי למתאמנים שלי"

עופר שטל נפצע בתאונת דרכים אשר בעקבותיה נקטעה רגלו. היום הוא מאמן בעמותת "אתגרים" וישתתף בקרוב באירוע הרכיבה "גלגלים של תקווה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עופר שטל, בן 47, נשוי ואב לשלושה הוא מדריך ומאמן אופניים בעמותת "אתגרים".

עופר: בשנת 1995 נפגעתי בתאונת אופנוע בה נקטעה רגלי השמאלית מעל הברך. כבר במהלך השיקום חזרתי לעסוק בספורט ובמשך שנים שחיתי באופן תחרותי ואף ייצגתי את ישראל בתחרויות בינלאומיות. תמיד אהבתי לרכוב על אופניים אך חשבתי שפציעתי תמנע ממני לחזור לרכיבה עד שאזרתי אומץ ועליתי שוב על האוכף.

"האהבה לאופניים והרצון ניצחו". עופר שטל | צילום: באדיבות עופר שטל

זה קרה לפני 12 שנים. לא היה קל, אבל האהבה לאופניים והרצון ניצחו – הרכיבה חזרה להיות אצלי כטבע שני.
כיום אני רוכב בשטח ובכביש ומשתתף בתחרויות בארץ ובעולם. האופניים הלכו ותפסו חלק מרכזי בחיי עד שלפני כחמש שנים החלטתי להפוך את התחביב למקצוע. לכן מאד טבעי היה שמקום העבודה "המובן מאליו" בשבילי יהיה עמותת "אתגרים", העוסקת בשיקום ושילוב חברתי של אנשים עם כל סוגי המוגבלויות באמצעות ספורט אתגרי.

כאן אני מביא את הדוגמה האישית שלי – אדם עם נכות שהתגבר על מגבלותיו עד לרמות הגבוהות ביותר, ומיישם את ה"אני מאמין" שלי – שיקום וגדילה דרך העיסוק בספורט. אני מדריך בקבוצות האופניים לילדים ובוגרים בירושלים ומתרגש לראות איך המתאמנים שלי כל יום פורצים את "גבולות האפשר" ומוכיחים כי ניתן לנצח את המגבלה בעזרת כוח הרצון.

מגוון מסלולי ריצה, רכיבת כביש ושטח | צילום: אדר יהלום

אני מזמין אתכם להשתתף באירוע הריצה, ההליכה והרכיבה השנתי שלנו "גלגלים של תקווה" עם מגוון מסלולי רכיבת כביש ושטח וריצת שטח לכל הרמות והגילאים. מדובר באירוע מרגש עם אלפי משתתפים – יחידים, קבוצות, ספורטאים ומשפחות, אנשים עם ובלי מוגבלויות זה לצד זה. בסיום האירוע מתקיים מופע מוזיקלי הפתוח לכולם. דמי השתתפות ב"גלגלים של תקווה" הינם תרומה לעמותת "אתגרים".

תאריך האירוע: יום שבת, 1.4.2017 בעמק יזרעאל

לפרטים והרשמה באתר האירוע – לחצו כאן

עוד על אירוע הרכיבה "גלגלים של תקווה"

תוכן שיווקי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג